ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בעקבות הסנקציות

אלפי שקלים שנתרמו לאם חד הורית עם שישה ילדים - הוחרמו

במסגרת הסנקציות על מובילי תנועת צו 9, גילתה רעות בן חיים יו"ר התנועה, כי חשבון הפייבוקס שלה נחסם, במקביל לכרטיס האשראי. בן חיים סיפרה כי היא לא יכולה להוציא כספים שהתרימה עבור אם חד הורית

אלפי שקלים שנתרמו לאם חד הורית עם שישה ילדים - הוחרמו
עצב ודיכאון צילום: pixsabay

הממשל האמריקני הודיע הלילה על סנקציות אישיות כנגד מובילי תנועת צו 9, רעות בן חיים ושלמה שריד. בקבוצת פעילים שיתפה בן חיים את הפגיעה הקשה מהסנקציות: "זאת קבוצה בפייבוקס שאספתי תרומות לחברה חד הורית עם שישה ילדים מהעדה האתיופית. אין לי איך להעביר לה את הכסף, זה נעול שם", כתבה. 

בן חיים, אם לשמונה שבעלה משרת במילואים, הוסיפה: "יש לי קופה לכל ילד בפייבוקס, גם זה חסום. ויש יתרה אישית ועוד קופות שנחסמו". בנוסף, היא קיבלה הודעה מחברת האשראי max על כך שכרטיס האשראי שלה נחסם.

מוקדם יותר הגיבה בן חיים לסנקציות שהוטלו עליה: "מהרגע שהקמתי את צו 9 עשיתי את זה רק כדי שהחטופים שלנו יוכלו להיות בבית. כי את הדבר הזה, שהסיוע שאנחנו מעבירים מגיע לחמאס, רצינו לעצור. כן, גם למנוע פגיעה בחיילים שלנו". 

לדבריה: "לפעולות שלנו הגיעו כל חלקי העם. משפחות חטופים, משפחות שכולות, מימין ומשמאל, כולם הגיעו ועשינו את זה עם אפס אלימות בפעולות הכי לגיטימיות שיש".

היא סיכמה: "על זה יש עלינו עכשיו סנקציות, עלי באופן אישי, וזה דבר שהיום עלי ומחר עליכם. זה פוגע בדמוקרטיה שלנו, זה פגיעה אנושה בביטחון שלנו כאן במדינה. אני קוראת למדינה שלנו לעשות הכל כדי להגן עלי משפטית וחוקית כדי שהדבר הזה ייעצר".

צו 9 סנקציות ממשל ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד