ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
חולצה בחיים

שרדה 36 שעות עם גלגל ים במים הרחוקים

אישה סינית בשנות העשרים לחייה נסחפה לים בגלגל ים, והצליחה לשרוד 36 שעות לאחר שנסחפה 80 קילומטרים לתוך הים. היא זוהתה וחולצה על ידי ספינת משא מול חופי יפן. האישה העבירה שני לילות בים

שרדה 36 שעות עם גלגל ים במים הרחוקים
אילוסטרציה צילום: pixabay

אישה סינית שיצאה לשחות בחוף ביפן ונסחפה לים, שרדה במשך 36 שעות לאחר שנסחפה 80 קילומטרים באוקיינוס ​​השקט, היא חולצה על ידי ספינת משא. משמר החופים המקומי פתח במבצע חיפוש והצלה לאחר שהאישה הסינית בשנות ה-20 לחייה נעלמה בזמן ששחתה בחוף ביום שני האחרון בסביבות השעה 19:30, כ-200 קילומטרים דרומית-מערבית לטוקיו.

האישה, אמרה למחלצים שהיא לא הצליחה לחזור לחוף הים כשהיא נסחפה עם גלגל ים. סביר להניח שהיא נסחפה אל הים על ידי זרם ורוח. גלגל הים הקשה על התנועה נגד הרוח, כך דיווח ה'דיילי מייל'.

היא נצפתה לבסוף צפה בשעה 7:48 בבוקר ביום רביעי, 36 שעות לאחר שנסחפה, היא חולצה על ידי ספינת משא, כך מסר משמר החופים היפני. 

אנשי צוות הספינה שסייעו בחילוץ סיפרו כי הם צעקו לאישה לא להתייאש כשהיא התנדנדה מעלה ומטה בגלים בגובה של כ-2 מטרים. שניים מהם קפצו למים וקשרו חבל סביב האישה, אנשי צוות אחרים משכו אותה אל המכלית. אחד מחברי הצוות אמר שכולם חשו הקלה שהאישה שרדה, למרות שנראה היה שהיא מותשת.

סין יפן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד