ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
נפתחה עצומה

שדרות שני לוק: בגרמניה קוראים לשנות את שם הרחוב לזכר החטופה

עצומה בגרמניה לשנות את שם הרחוב בו חגגו את הטבח ל״שדרות שני לוק״ שנרצחה בעזה והיתה בעלת אזרחות גרמנית. "סימן חזק לסולידריות שלנו עם כל קורבנות הטרור"

שדרות שני לוק: בגרמניה קוראים לשנות את שם הרחוב לזכר החטופה
חמאס חוטף אזרחים מעוטף עזה צילום: מצלמת אבטחה

ב-7 באוקטובר בזמן שמחבלי חמאס ואלפי עזתים טבחו בתושבי העוטף, בשכונת נויקלן בברלין כבר חילקו פעילים פלסטינים תומכי חמאס לעוברים ושבים ממתקים. כעת מתארגנת ברשתות עצומה שמבקשת להסב את שמו של הרחוב הראשי בשכונת נויקלן לשמה של שני לוק.

וכך נכתב בנימוקים: ״שני ניקול לוק הייתה גרמנייה-ישראלית בת 22 שנודעה כאחת הנעדרות לאחר הטבח בפסטיבל המוזיקה ברעים. כשנמצא שבר מגולגולתה נקבע מותה של שני, אך חמאס עדיין מחזיק בשרידיה".

עוד נכתב: "Sonnenallee הוא הרחוב בברלין שבו חגג סמידון את הפיגוע בפסטיבל וחילק ממתקים לתושבים המקומיים. הגיע הזמן שנתאחד כקהילה וננקוט עמדה נגד זוועות כאלה ולמען זכרם של אנשים כמו שני".

עוד צוין: "זה הרחוב שבו נערכות הפגנות קבועות כמו "יום הנכבה", שבו ארגון הטרור חמאס נראה מיוצג בצורה חזותית ביותר באמצעות תמיכה ציבורית. לכן אנו קוראים לרשויות האחראיות בברלין לשנות את שמו של Sonnenallee לזכרה של שני ניקול לוק. זה יהיה סימן חזק לסולידריות שלנו עם כל קורבנות הטרור ויעזור להעלות את המודעות לנושא חשוב זה״.

 

שני לוק גרמניה מלחמת חרבות ברזל חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד