ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
ברקע הביקורת

ראש המוסד מגבה את נתניהו: "בלי זה לא נחזיר את החטופים"

ראש המוסד הגיע לקבינט והדף את הביקורת על ראש הממשלה: "בלי הסעיפים שהוא מתעקש עליהם לא נוכל לחדש את המלחמה ובלי זה לא ננצח ולא נחזיר את כל החטופים"

ראש המוסד מגבה את נתניהו: "בלי זה לא נחזיר את החטופים"
נתניהו, ברנע וגלנט צילום: קובי גדעון, לע"מ

ראש המוסד דדי ברנע מגבה את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ברקע העקרונות עליהם הוא מתעקש במשא ומתן מול החמאס לשחרור החטופים ובצל הביקורת על עמדתו של נתניהו, הנשמעת מצד גורמים ביטחוניים ומשפחות החטופים. 

בישיבת הקבינט המדיני ביטחוני שהתכנסה הערב (חמישי) לאחר הפסגה בקטאר ולקראת השיחות בקהיר, אמר ראש המוסד: "בלי הסעיפים שראש הממשלה נתניהו מתעקש עליהם לא נוכל לחדש את המלחמה ובלי זה לא ננצח ולא נחזיר את כל החטופים. זה מה שדרוש לטובת מדינת ישראל". כך פורסם ב-ynet.

עוד הוסיף ברנע: "בלי העבודה של צה"ל והכוח שאנחנו מפעילים בעזה לא היינו מגיעים לכלום. ככל שהצבא יעבוד יותר חזק ואגרסיבי בעזה, כך נצליח יותר במשא ומתן. צריך להגביר את הלחץ בעזה".

הבוקר נמסר מלשכת ראש הממשלה כי משלחת המשא ומתן שבה הלילה מדוחא, מפסגה מרובעת עם המתווכות. במפגש דנו בפרקי העסקה להשבת החטופים והדרכים ליישום המתווה, תוך הבטחת כל יעדי המלחמה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום בבוקר פגישות עם צוות המו"מ. משלחת בראשות ראש השב"כ יחד עם נציגי צה"ל, צפויה לצאת הערב לקהיר להמשך השיחות.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט נאמו אחה"צ (חמישי) בטקס סיום קורס קצינים בבה"ד 1. ראש הממשלה חזר על ארבעת העקרונות שלו ביחס לעסקת חטופים.

"נילחם עד הנצחון - גם אם זה יקח זמן. אנחנו לא מתעייפים", הבהיר ראש הממשלה והוסיף: "כל מתווה חייב לאפשר לישראל לחזור להילחם. ישראל תשלוט בציר פילדלפי ובמעבר רפיח".

נתניהו הוסיף והבהיר: "לא נאפשר חזרת מחבלים לצפון הרצועה ונדרוש שחרור מקסימלי של חטופים בשלב הראשון".

דדי ברנע בנימין נתניהו עסקת החטופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד