ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
"חאפריות"

חובבנים בשקל: האמריקאים הטילו סנקציות על הישראלי הלא נכון

אביעד שריד מהיישוב רבבה גילה שהוא ברשימת הסנקציות של הממשל האמריקאי. מתברר כי הכוונה היא לפעיל צו 9 בעל אותו שם. "אם נתניהו עובר בשתיקה על הסנקציות האמריקאיות אפשר להכריז סופית על תום הפרויקט הציוני של הקמת מדינה ריבונית לעם היהודי"

חובבנים בשקל: האמריקאים הטילו סנקציות על הישראלי הלא נכון
דגל ישראל בשומרון צילום: מזכירות איתמר

לאחר שהאמריקאים הודיעו היום על הטלת סנקציות על מספר פעילי ארגון "צו 9" ומספר פעילי ימין, מתברר שהוטלו סנקציות על אזרח ישראלי תמים בעל שם זהה לפעיל צו 9.

אביעד שריד, מהיישוב רבבה, הופתע לגלות כי הוטלו עליו סנקציות, למרות כי הוא כלל לא קשור לארגון צו 9, כך דווח ב'ישראל היום'.

סגן ראש המועצה האזורית שומרון דוידי בן ציון מסר: "מדובר בתושב השומרון, משרת מילואים פעיל שלא פעיל בארגון צו 9. כל 'חטאו' במרכאות, הוא שהוא נושא שם זהה לפעיל צו 9. זה קטע מטורף. עזבו שהסנקציות של ביידן הן איום על כל אזרח וחייל מילואים בישראל, כעת אזרח מהשורה משלם מחיר בגלל חאפריות אמריקאית".

הוא הוסיף: "אם נתניהו עובר בשתיקה על הסנקציות האמריקאיות אפשר להכריז סופית על תום הפרויקט הציוני של הקמת מדינה ריבונית לעם היהודי והפיכתה של ישראל לפדרציה של הממשל האמריקאי במזרח התיכון. את השקל נחליף בדולר ואת הדגל אפשר לקפל".

עוד אמר בן ציון: "אתם יכולים להגיד מי אלה בכלל הימניים האלה ומה זה נוגע אלינו, אבל זה עניין של זמן עד שזה יגיע אליכם. היום זה צו 9 וכמה מאחזים, מחר זה מפיק שצילם סרט בשומרון, מרצה באוניברסיטת אריאל או אפילו מילואימניק ששירת בעזה. חייבים לעצור את זה עכשיו".

סנקציות ארצות הברית אביעד שריד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד