ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מינוי המפכ"ל

היועמ"שית קראה לשימוע, בן גביר תקף: "לא משנה איזה מועמד הייתי בוחר - היא הייתה פוסלת"

בן גביר התייחס לדרישתה של מיארה לקיים שימוע למועמד למפכ"ל בישיבת הערכת המצב השבועית ותקף: "לא משנה באיזה מועמד הייתי בוחר למפכ"ל - היועמ"שית היתה מנסה לפסול אותו, בעיניה כל קצין שאביא לא ראוי"

היועמ"שית קראה לשימוע, בן גביר תקף: "לא משנה איזה מועמד הייתי בוחר - היא הייתה פוסלת"
איתמר בן גביר צילום: Chaim Goldberg/Flash90

היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה קראה היום (חמישי) לוועדת גרוניס למינויי בכירים לקיים שימוע לניצב אבשלום פלד, שמונה ע"י השר בן גביר לתפקיד מפכ"ל המשטרה. זאת בשל תלונות שהוגשו נגדו והתחקירים שהתפרסו בעניינו בעת האחרונה.

השר בן גביר התייחס לדרישתה של מיארה בישיבת הערכת המצב השבועית ותקף: "לא משנה באיזה מועמד הייתי בוחר למפכ"ל - היועמ"שית היתה מנסה לפסול אותו, בעיניה כל קצין שאביא לא ראוי".

"היועצת המשפטית לממשלה הדליפה הבוקר טענות נגד המינוי של ניצב אבשלום פלד לתפקיד מפכ״ל המשטרה המיועד", האשים בן גביר. "לא מעניין אותה שמר פלד נוקה מהחשדות נגדו. לא מעניין אותה שהוא בכלל קודם ע"י המפכ"ל הקודם, לא עניין אותה שכאשר מיניתי אותו לסמפכ״ל, לא היא ולא אף אחד טען דבר וחצי דבר.

"הסיבה שהיא פועלת בצורה הזו, היא שהיא מנסה לפסול מינויים של איתמר בן גביר", הוסיף השר. "הסיבה היא שאני בחרתי את אבשלום פלד לתפקיד וזה מספיק מבחינת היועמ״שית כדי לנסות לפגוע במינוי שלו. לא משנה את מי אביא - היועמ״שית תנסה לסכל את המינוי הזה.

"אני עומד על כך שניצב אבשלום פלד הוא האיש הנכון במקום הנכון. אנחנו נמשיך בתהליך המינוי שלו. ואני בעז״ה מקווה ומתפלל שהוא יהיה המפכ״ל הבא, גם אם היועצת המשפטית לממשלה לא אוהבת את המינוי הזה", סיים בן גביר את דבריו. 

 

 
איתמר בן גביר מפכ"ל המשטרה אבשלום פלד היועצת המשפטית לממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד