ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מטח הכטב"מים

חבר המועצה מעיד: "ראיתי את הפגיעה"

חבר מועצת שלומי שהיה עד לפגיעה הקשה בצפון מעיד: "ראיתי את הפגיעה. הרפיסות גורמת לאיבוד הצפון"

חבר המועצה מעיד: "ראיתי את הפגיעה"
כטב"מ חיזבאללה צילום: דו"צ

שלמה סאלם, חבר מועצת העיר שלומי וממובילי מטה "נלחמים על הצפון", שהיה עד לפגיעה הקשה בצפון הבוקר (חמישי) מספר לכלי התקשורת: "ראיתי את הכטב"ם פוגע". סאלם מספר שהוא שמע רעש חזק שאחריו פיצוץ, הסתובב וראה את הנפילה ואת הפגיעה באדם. 

הבוקר דווח על פצוע אנוש שפונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה, כתוצאה מפגיעת כטב"מ. מצה"ל נמסר כי זוהו מספר כטבמ"ים שחצו משטח לבנון ונפלו במרחב הגליל המערבי. לוחמי ההגנה האווירית יירטו מספר מטרות אוויריות שעשו את דרכן לישראל משטח לבנון.

לדברי סאלם: "שוב ושוב אנחנו רואים איך הרפיסות של ההנהגה המדינית והצבאית גורמת לאיבוד הצפון. אנשים נהרגים כמעט מדי יום, ואין אף צפי למלחמה כוללת שתשיב לנו את הביטחון לטווח הארוך. תקיפות נקודתיות בלבנון לא יגרמו להחזרת הביטחון לתושבי הצפון שרואים מדי יום שכנים שנהרגים וכמובן גם בתים שסופגים פגיעות על בסיס יומיומי".

סאלם קרא: "המלחמה בצפון כבר התחילה, והשאלה אם צה"ל ימשיך את המצב הנוכחי של מתקפות חד צדדיות, או שנצא למערכה שתיגמר בביטחון לטווח הארוך. אני קורא לראש הממשלה ושר הביטחון: לא יהיו עוד הזדמנויות. מלחמה, עכשיו! מלחמה שתיגמר ברצועת ביטחון בתוך לבנון ותהיה שווה את החודשים שאנחנו מחוץ לבית".

באדיבות המצלםשלמה סאלם, חבר מועצת שלומיצילום: באדיבות המצלם

סאלם משרת כבר תשעה חודשים במילואים: "כחבר מועצה וחבר בכיתת הכוננות של הישוב, אנחנו במילואים כבר תשעה חודשים, מחכים למלחמה. אנחנו לא מסוגלים לשבת פה יותר בלי מטרה. ‏אנחנו לא מוכנים לשבת בגבול בידיים שלובות, ודורשים לצאת עכשיו למתקפה חזיתית וקטלנית מול אויבנו".

שלומי שלמה סאלם כטב"ם מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד