י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024
סימן ניצחון

גם ככה עושים כסף: הסיפור על המכונית, התאונה והמיליונר

מי רוצה להיות מיליונר? אם הרמתם חמש אצבעות באוויר, סימן שאתם לא כמו האיש הזה שאיבד אצבע בגלל המכונית אבל זכה במיליונים

גם ככה עושים כסף: הסיפור על המכונית, התאונה והמיליונר
ב.מ.וו X5 - אחד מרכבי הפנאי הנמכרים ביותר של היצרן צילום: BMW

הסיפור שלנו מתחיל בשנת 2016, כשבחור אמריקאי ששמו גודווין באוטנג מניו יורק עמד ליד ה-ב.מ.וו 5 X מודל 2013 שלו ונשען עליו. היד של גודווין המסכן נחה על המשקוף של הרכב היוקרתי והדלת היתה חצי פתוחה. ואז, מסיבה כלשהיא, אולי משב רוח, הדלת של רכב הכביש שטח הגרמני נטרקה. 

אם אתם מכירים רכבי כביש שטח גרמניים אז אתם יודעים: כשהם בונים דלת, זו דלת שבנויה להחזיק שנים. הדלת נטרקה על היד של הבחור המסכן שלנו וקטעה לו את האגודל.

מכיוון שמדובר באיש מחשבים, להיות בלי אגודל זה קשה והקורבן המסכן תבע את ב.מ.וו על סך של שלושה מיליון דולר בטענה שאובדן האגודל שלו יעלה לו מדי שנה 250 אלף דולר בהפסדים, מכיוון שהוא לא יכול יותר להקליד מהר ולעשות את עבודתו.

ל-ב.מ.וו מצידה היתה תשובה מוכנה: קודם כל, הדלתות של הדגם הזה בנויות להיסגר בצורה "רכה" בגלל שהן כל כך כבדות. ומעבר לזה, ספר הרכב של ה-5X מסביר לכל מי שיקנה את הרכב שלשים יד על המשקוף כשהדלת פתוחה זה פשוט מסוכן. 

לפי הפרסומים בארה"ב בית המשפט קבע ש-ב.מ.וו תשלם לגודווין 1.9 מיליון דולר, אומנם לא הסכום המקורי אבל בהחלט סכום שיאפשר לו להרים אגודל ולסמן ניצחון, בידו הבריאה כמובן.

 

 

BMW ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}