ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
חוששים לצאת מהבית

נסעו מאחורי רכבם של הזוג, שנהרג בגולן: "היינו במרחק 100-50 מטר מהם"

תושבי מג'דל שמס שנסעו מאחורי הרכב של בני הזוג מאורטל, שנהרגו מפגיעה ישירה של רקטה ששיגר חיזבאללה שלשום. "היינו במרחק 100-50 מטר מהם ושמענו את הפיצוץ" סיפרו, "התקרבנו אליהם והיה אש ועשן, מפחיד. לנו היה נס"

נסעו מאחורי רכבם של הזוג, שנהרג בגולן: "היינו במרחק 100-50 מטר מהם"
זירת הפגיעה ברמת הגולן צילום: ניב שחר

יוסף ומג'יד איברהים, מהכפר הדרוזי מג'דל שמס שבצפון הגולן, נסעו מאחורי רכבם של נועה וניר ברנס הי"ד וראו את פגיעת הרקטה ששיגר חיזבאללה בקדמת הרכב המשפחתי. הם לא יכלו לעשות דבר כדי להציל את חייהם של זוג ההורים, שנהרגו במקום.

יוסף סיפר ל-Ynet: "לקחנו את האוטו מתיקון ונסענו הביתה, היינו במרחק של 100-50 מטר מהרכב ושמענו את הפיצוץ. אמרתי למג'יד: 'נו, מהר, תברח', וכשהוא ברח עלינו על חלקי מנוע מהרכב שנפגע. הג'יפ נתקע ולא יכולנו לזוז".

הם סיפרו כי יצאו במהירות מהרכב, והשתטחו על הרצפה בעקבות מטח ירי נוסף של חיזבאללה. האדמה סביבם רעדה, ופטריות עשן הופיעו בשטחים הפתוחים הסמוכים. "נבהלתי מאוד, אני לא מאחל לאף אחד לחוות דבר כזה", אמר יוסף לווינט. מג'יד הוסיף: "כשהתקרבנו לרכב הפגוע היו אש ועשן שכיסו את הכביש. זה היה מפחיד לראות את האש ואת האנשים שנמצאים בתוך הרכב. לנו היה ממש נס, אבל משפחה נהרסה. חבל שזה נגמר ככה".

יוסף סיפר כי הם מפחדים לרדת לקריית שמונה ולעמק, הם מפחדים לצאת מהבית ולנסוע בכבישים פה. "אף אחד לא מבקר אצלנו מהפחד. אני לא אצא יותר מהבית, אשתי לא תיתן לי. הילדים צריכים להתפרנס, אבל היא מתקשרת אליהם בכל פעם ודורשת שיחזרו הביתה כי המצב קריטי. בגלל המלחמה התחלנו לנסוע דרך מחנה נפח, והיום כבר אי-אפשר לנסוע משום כיוון".

רמת הגולן מג'דל שמס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד