ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
יצאו עם כלים מעשיים

ערב עיון מרתק נערך למחנכים ויועצי חינוך בעיר בית שמש

חברת "מדיסון" בשיתוף ארגון "הביננו" קיימה ערב עיון מרתק לאנשי חינוך מתלמוד תורה "בית ישראל – אור בית שמש" • במרכז הערב הוצגו ההתמודדויות עם הפרעת קשב, הפרעות תקשורת ודרכי האבחון והטיפול

ערב עיון מרתק נערך למחנכים ויועצי חינוך בעיר בית שמש
הרב אלכסנדר מושקוביץ, יו"ר הביננו צילום: באדיבות המצלם

עמותת "הביננו" בשיתוף פעולה יוצא דופן עם חברת התרופות "מדיסון", קיימה במהלך השבוע האחרון ערב עיון מרתק ומקצועי למחנכים ויועצי חינוך מתלמוד תורה ומתיבתא "בית ישראל – אור בית שמש" שם הוצגו מגוון דרכים לסייע לתלמידים עם הפרעות קשב וריכוז, כמו גם הפרעות תקשורת.

במהלך הערב האזינו עשרות המשתתפים בשקיקה להרצאתו המרתקת של הרב אלכסנדר מושקוביץ, יו"ר הביננו, עו"ס, פסיכותרפיסט ומאבחן דידקטי אשר שטח בפני המשתתפים במשך שעה ארוכה את ההתמודדויות של התלמידים ואת דרכי האבחון.

בדבריו הוא עמד על הגדרת הפרעות קשב וריכוז, הגורמים לכך ודרכי הטיפולים כמו גם מה הם ההבדלים בין הפרעות קשב להפרעות תקשורת.

לאחר מכן נשא דברים ד"ר מיטשל בנוק, רופא קשב וריכוז מוערך מלאומית שירותי בריאות בעיר אשר הציג את דרכי האבחנה בצורה מקצועית וברורה.

במהלך ערב העיון הועלה בפני המשתתפים מגוון דרכי טיפולים להתמודדות ADHD, ובהן האפשרות לטיפול תרופתי למי שזקוק לכך. עוד נאמר כי הפרעת קשב לא מסתיימת רק בשעות הלימודים אלא מלווה את המתמודדים עימה לאורך היממה כולה לכן יש משנה חשיבות למציאת פתרון להתמודדות עם הבעיה

עשרות המחנכים ויועצי החינוך שהשתתפו בערב העיון הודו בחום למארגני האירוע אשר יחד קיימו את הערב המיוחד בכדי להעלות לסדר היום את ההתמודדות עם ADHD, האבחון ואת דרכי ההתמודדות.

הביננו אלכסנדר מושקוביץ מדיסון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}