ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

תנופת התפתחות בלאומית שירותי בריאות: רבני העיר נתיבות קבעו מזוזה למרכז הרפואי החדש

רבני העיר נתיבות קבעו מזוזה למרכז הרפואי החדש בעיר אשר יספק מענה נרחב לאלפי הלקוחות בעיר • הרבנים ציינו לשבח את המסירות של לאומית ואת שיתוף הפעולה ההדוק למען המגזר

תנופת התפתחות בלאומית שירותי בריאות: רבני העיר נתיבות קבעו מזוזה למרכז הרפואי החדש
רבני העיר נתיבות קבעו מזוזה למרכז הרפואי החדש לאומית צילום: באדיבות המצלם

רבני העיר נתיבות, הגאון הצדיק החיד"א שליט"א, ראש מוסדות "קול רינה" והמרא דאתרא הגאון הגדול רבי פנחס כהן שליט"א קבעו השבוע מזוזות למרכז הרפואי החדש של לאומית שירותי בריאות בעיר, מרכז אשר יספק מענה נרחב לאלפי הלקוחות בעיר.

הגאון החיד"א קבע מזוזה במקום תוך שהוא נושא תפילה נרגשת להצלחת המקום ולבריאות המטופלים. בדבריו ציין גם את המסירות של ההנהלה למען המגזר ואמר כי, "אתם עושים דבר עצום בכך שאתם מרחיבים את שירותי הרפואה למען התושבים. שכרכם רב ותזכו לראות ברכה והצלחה".

לאחר מכן באורח חריג כינס הרב את הרופאים במקום ושם את ידיו על ראשיהם תוך שהוא מברך אותם מעומק הלב שלא תצא תקלה תחת ידיהם ויזכו לבשר טוב מעתה ועד עולם.

הרב הראשי לעיר הגאון רבי פנחס כהן שיבח את המסירות של לאומית שירותי בריאות ואת הקשר ההדוק שיש להנהלה עם רבני המקום כאשר הם שואלים ומתייעצים באורח קבע. הרב קבע מזוזה ובירך שיזכו לבשר אך ורק בשורות טובות.

כזכור, לאומית שירותי בריאות אשר ממשיכה גם בימים אלה בתנופת ההתפתחות הדרמטית שלה ברחבי הערים, הודיעה באחרונה ללקוחותיה כי היא תשיק מרכז רפואי מקצועי ומרווח בעיר נתיבות וזאת למען אלפי הלקוחות המתגוררים במקום אשר יהנו במהלך השנה כולה משירותי רפואה מקצועיים עם זמינות שיא ושירות אישי שלא ניתן למצוא באף מקום אחר.

המרכז הרפואי החדש של לאומית שירותי בריאות שנחנך השבוע במעמד קביעת המזוזות, ממוקם במרכז הקניות מנהטן בעיר נתיבות והוא עתיד לספק מענה נרחב לאלפי הלקוחות המתגוררים במקום. במרכז הרפואי החדש ניתן יהיה למצוא רפואת ילדים מקצועית, רפואת משפחה, שירותי אחיות ובדיקות דם וכן נציגות קשרי לקוחות.

בנוסף, במרכז הרפואי החדש ניתן יהיה למצוא בית מרקחת בצמוד עם הסדר נרחב עם לאומית שירותי בריאות, דבר שמביא בשורה לתושבים שיהנו גם משירותי רפואה וגם משירותי בית מרקחת בסמוך במחירים ללא תחרות. לרשות הלקוחות יומד מנהל קשרי הקהילה הרב ירון גואטה וכן צוות המרכז הרפואי בראשות הגב' שלומית ליפשיץ.

יצוין כי המרכז הרפואי החדש הוא נדבך נוסף בהמשך תנופת ההתפתחות של לאומית שירותי בריאות בעיר נתיבות, כאשר רק בימים אלה עמלים בבניית המרכז הרפואי החדש בשכונה החדשה בעיר נתיבות. הלקוחות בעיר מציינים בסיפוק רב את המסירות והמקצועיות של לאומית העושים לילות כימים למענם.

בלאומית שירותי בריאות ציינו כי, "אנו שמחים ונרגשים לקראת השקת המרכז הרפואי החדש בעיר נתיבות. אנו מוכיחים שוב ושוב כי הלקוחות בראש סולם העדיפויות שלנו. נמשיך להעניק את השירות הטוב ביותר ונמשיך בתנופת ההתפתחות שלנו גם בימים מורכבים אלה".

לאומית קביעת מזוזות נתיבות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}