ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
התפללו לזיווג הגון

הכנסת ספר תורה במקום ליווי לחופה של הבן שנפל

האם השכולה השתתפה בהכנסת ספר תורה למאהל הגבורה במקום ליווי לחופה של הבן שנפל. האירוע התקיים במאהל הגבורה של המשפחות השכולות בהשתתפות כאלפיים איש בהם מחפשי זיווג רבים. "מתוך ההרס והחורבן הנורא ייבנו בתים רבים"

הכנסת ספר תורה במקום ליווי לחופה של הבן שנפל
אילוסטרציה צילום: דוד כהן, פלאש 90

כאלפיים משתתפים השתתפו הערב (רביעי) באירוע מיוחד של הכנסת ספר תורה למאהל הגבורה של המשפחות השכולות שהוקם לפני עשרה שבועות בירושלים. ספר התורה החדש ישמש את המאהל בשבתות ובתפילות מיוחדות שמתקיימות במקום באירועים מיוחדים וכן ביום יום. לאחר מכן הקיימה במקום עצרת תפילה וניגון בהשתתפות הרב שמואל אליהו, הרבנית ימימה מזרחי, סיוון רהב מאיר והזמר ביני לנדאו.

הספר נתרם למאהל על ידי תורמים המחפשים שידוך מתוך מטרה ותפילה לבקש על בניין הבית. בחודשים האחרונים הושלמה העבודה על הספר ויוזמת הכתיבה החליטה לתרום אותו לטובת המאהל. "המלחמה היא על הבית וכל מהותו של ספר התורה היא בית, ובעז"ה מתוך ההרס והחורבן הנורא ייבנו בתים רבים", הסבירה יוזמת כתיבת ספר התורה. 

דובר צה"לאושרי משה בוצחק הי"דצילום: דובר צה"ל

בין המשתתפים הרבים הייתה גם רעות בוצחק, אימו של אושרי הי"ד, לוחם סיירת הנח"ל שנפל ברצועת עזה, שהיה אמור להינשא הערב לארוסתו. במהלך האירוע סיפרה בוצחק, חברת פורום הגבורה, שהצעת האירוסין הייתה צריכה להתקיים חמישה ימים אחרי השבעה באוקטובר, והוא החליט לעשות את זה בשטח הכינוס רגע לפני כניסתו לעזה. בנוסף ברכה בוצחק את כל מחפשי הזוגות שהגיעו שימצאו את זיווגם במהרה ויביאו את הדור הבא שימשיך את עם ישראל.

"היינו צריכים הערב לבנות היום עוד בית בארץ ישראל שישאיר אחריו עוד דור ועוד דור" אמרה בוצחק במהלך אירוע הכנסת ספר התורה. לדבריה, "אם הוא היה יכול לומר לי משהו הערב הוא היה אומר לי 'אמא, תחייכי. תמשיכו הלאה, אני פה למעלה דואג. היה לו חשוב לקבוע את תאריך החתונה ב-10.07 שזה ההפך מה-07.10. שם נחרבו כל כך הרבה בתים, והנה הוא בונה בית בהיפוך, וזה מה שצריך לעשות. צריך עוד לבנות הרבה הרבה בתים במדינת ישראל".

נזכיר כי מאהל הגבורה הוקם לפני עשרה שבועות על ידי משפחות שכולות מפורום הגבורה. המאהל הוקם על מנת להפעיל לחץ על הממשלה להמשיך את המלחמה ולעצור את הדשדוש. מאז הקמת המאהל פקדו אותו מאות אלפי אנשים בהם גם שרים, חברי כנסת, אומנים ואישי ציבור רבים. במהלך היום מגיעות משפחות שכולות למאהל ומספרים על יקיריהן שנפלו מאז תחילת המלחמה בקרבות השונים, וכן מביעות את דרישתן הברורה לניצחון המלחמה.

מאהל הגבורה הכנסת ספר תורה מלחמת חרבות ברזל אושרי משה בוצחק חתונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד