ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
לפני ההלוויה

מתן על הוריו שנהרגו מפגיעה ישירה בגולן: "יש לי את האחריות לשמור על האחים"

מתן ברנס, בנם בן ה-18 של ניר ונועה שנהרגו מפגיעה ישירה ברכבם, אמר לפני הלוויית הוריו: "הם נרצחו בפגיעה ישירה בגולן. ההורים שלי היו מדהימים ואני לעולם לא אשכח את זה"

מתן על הוריו שנהרגו מפגיעה ישירה בגולן: "יש לי את האחריות לשמור על האחים"
נפילות ברמת הגולן צילום: Maor Kinsbursky/Flash90

מתן ברנס, בנם הבכור של נועה וניר שנהרגו מהירי לגולן, אמר בהצהרה לפני ההלוויה כי "הם נרצחו בפגיעה ישירה בגולן. ההורים שלי היו מדהימים ואני לעולם לא אשכח את זה".

מתן המשיך: "אנחנו לא לבד ובכל פעם שאומרים שהשאירו אותנו יתומים זה לא נכון. יש לנו משפחה וחברים, המשפחה והחברים מקיפים אותנו. ההורים שלי נתנו לי את החיים הכי טובים, ועכשיו יש לי האחריות לשמור על האחים שלי. אני מוכן לקבל את זה עליי ויש אנשים שיעזרו לי תמיד, תודה על הדאגה".

הגר אדר, אחותה של נועה, סיפרה ל"חדשות 12" על השיחה האחרונה עם השניים: "דיברנו איתם בחצי השעה שלפני. 'הגר, אני שולח לך תמונות של אופניים לקנות לבת שלך' הוא כתב. זה היה השיח בינינו, מה כן ומה לא".

"דיברנו על זה ששני חיסולים היו אתמול ושהם בדרכים... יש לנו נוהל קבוע במשפחה שאנחנו מיד מדווחות על ההתרעות של פיקוד העורף. הספיקו שתי דקות שהם לא מדווחים, ואז ארבע דקות שהם לא מדווחים, ואז שלחתי הודעה לניר וראיתי שזה וי אחד, שהם לא מקבלים את ההודעה. התקשרתי, הם לא היו זמינים והיה ברור מה קרה. אחרי זה ראינו תמונות של מכונית שרופה והיה ברור שזה העניין. התקשרתי למשטרה ואמרו לי שיחזרו אליי. אחרי שתי דקות ביקשו שנגיע לתת דגימות דנ"א", אמרה.

רמת הגולן חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד