ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
איים על ישראל

נסראללה: משבר הגיוס - הוכחה להצלחת הלחץ של חיזבאללה

מזכ"ל חיזבאללה נסראללה אמר היום כי "מי שרוצה להביא לרגיעה בצפון, צריך להפסיק את המלחמה בעזה". עוד טען נסראללה כי "חוק הגיוס של החרדים הוא הוכחה להצלחת הלחץ של חיזבאללה"

נסראללה: משבר הגיוס - הוכחה להצלחת הלחץ של חיזבאללה
חסן נסראללה צילום: צילום מסך

במהלך נאום שנשא היום (רביעי) התייחס מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה למצב הפוליטי הפנימי בישראל, וטען כי "חוק הגיוס של החרדים הוא הוכחה להצלחת הלחץ של חיזבאללה. זה לא רק לחץ צבאי, אלא על כל החברה הישראלית". 

נסראללה ציין כי "מי שרוצה להביא לרגיעה בצפון, צריך להפסיק את המלחמה בעזה. אנחנו "כולאים" 100 אלף חיילים בחזית שלנו כבר תשעה חודשים. הם חוששים מפלישה לגליל". 

נסראללה הוסיף כי בארגון בטרור "מחכים לתוצאות המו"מ. היום יש פגישה בדוחה. ביחס אלינו, העולם כולו השלים עם זה שישראל לא יכולה להכריע צבאית (את חמאס) וצריך להביא להפסקת אש. רק נתניהו ובן גביר מגלים עקשנות. חמאס נושא ונותן בשם הפלגים הפלסטיניים ובשם ציר ההתנגדות. מה שחמאס יסכים לו, אנחנו מסכימים לו". 

אתמול פירסם חיזבאללה תיעוד נוסף של הכטב"ם המכונה "הודהוד" (דוכיפת בעברית) שצילם אתרים ויעדים נוספים בישראל. הסרטון מראה את נהר דב, הגולן, נהריה, צפת, חיפה ועפולה ולאחר מכן, בסיסים רגישים, תחנות מודיעין אלקטרוני. חיזבאללה טען כי מדובר ב"עיניים של המדינה".

חסן נסראללה חוק הגיוס חיזבאללה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד