ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
בכל שלב

"חרדי לא צריך לעצור את החיים בשביל תואר"

במכללה למינהל בבני ברק, מזכירים לכולנו כי להוציא תואר זה לא שעבוד ואת זה עלינו לזכור בכל שלב ומציעים מגוון תארים במבחר תחומים במסלולים נוחים • "לא סתם הסלוגן שלנו אומר ש'לא צריך לעצור את החיים בשביל תואר', אומר חגי מיצמכר

"חרדי לא צריך לעצור את החיים בשביל תואר"
טובע בספרים צילום: שאטרסטוק

המכללה למינהל בבני ברק, מציעה תוכנית לימודים מותאמת, נוחה, עם תנאי קבלה גמישים במיקום נגיש ועם מסלולי ערב המותאמים להורים ולאנשים עובדים. "מבחינתנו במכללה למינהל – מי שרוצה להוציא תואר, יכול לעשות זאת", אומר מיצמכר. "להוציא תואר זה כבר לא שעבוד כאשר עושים זאת במקום שמאפשר את כל התנאים לצלוח את תקופת הלימודים".

גם אתם יכולים! השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>> או חייגו: 072-395-2435 

מערך הלימודים מתקיים בהפרדה מוחלטת לגברים ולנשים וגולת הבשורה היא שהלימודים מתקיימים בין פעמיים לשלוש בשבוע. התארים שנלמדים במכללה למינהל הם מהמבוקשים ביותר בשוק העבודה, עם אחוזי השמה גבוהים: תואר ראשון במדעי המחשב, תואר ראשון במדעי ההתנהגות, תואר ראשון בכלכלה וניהול בהתמחות במערכות מידע, מימון וביטוח.

הבוגרים משתלבים בשוק העבודה בחברות מובילות ביותר ובתפקידים בכירים. המכללה למינהל מעניקה מעטפת תומכת 360 שנבנתה באופן מיוחד לתלמידים חרדיים, כולל השלמת חוסרים לאלו שמגיעים ללא רקע לימודי. עזרה בהשגת מלגות והסדרי מימון, תנאים נוחים גם ברמה טכנית כמו כיתות לימוד מרווחות שמשפיעות על הווי הלימודים, ספריה מסודרת לנוחות התלמידים, פינות קפה למהדרין – כל התנאים מכל ההיבטים, על מנת להצליח לרכוש מקצוע עם התנאים המאפשרים ביותר.

"לא סתם הסלוגן שלנו אומר ש'לא צריך לעצור את החיים בשביל תואר', אומר חגי מיצמכר, מנהל שיווק, יעוץ ופיתוח עסקי במסלול האקדמי מכללה למינהל. "אנחנו במודעות מלאה לצרכים ולאתגרים של התלמידים והתלמידות ומנסים להיות עבורם עוגן, גם בתקופות חגים, כל שכן בצלה של מלחמה".

לימודים אקדמיים במכללה למינהל. אתם יכולים!

חייגו: 072-395-2435

או השאירו פרטים וניצור עמכם קשר בהקדם>>>

המכללה למנהל תואר במדעי המחשב תואר בחינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}