י"ח אלול התשפ"ד
21.09.2024
278 ימים

המשפחות במיצג מחאה מול הכנסת: "לא ניתן לסכל את העסקה"

מור קורנגולד, אחיו של טל שהם: "אנחנו יודעים שיש עסקה על השולחן. לא ניתן אופציה לסכל את העסקה". אלה בן עמי, בתו של אוהד בן עמי: "כשאמרנו שצריך לשחרר 120 אנשים לא התכוונו שתצאו לפגרה"

המשפחות במיצג מחאה מול הכנסת: "לא ניתן לסכל את העסקה"
מיצג המחאה צילום: מטה משפחות החטופים

המחאה להחזרת החטופים: מטה משפחות החטופים הציבו הבוקר (רביעי) כלובים מחוץ לכנסת ואליהם נכנסו בני משפחות חטופים אשר זעקו והשמיעו את קולם של יקיריהם הנמצאים בעזה כבר 278 ימים באמצעות רמקולי ענק.

מספר חברי כנסת הצטרפו לבני המשפחות ואף נכנסו עימם לכלובים, תוך הבטחה כי יעשו הכל על מנת להעביר את העסקה שתחזיר את כל החטופים הביתה, החיים והנרצחים. 

אייל קלדרון, בן דודו של עופר קלדרון: "אתם אולי חושבים שזו הצגה, אבל חטופים שחזרו סיפרו לנו שבן דודי עופר וירדן ביבס היו בכלובים כאלה בדיוק! ככה הם חיו ימים ושבועות, זאת לא הצגה, זה החיים של 120 אנשים כבר 278 ימים". 

משפחות החטופים במיצג מחאה מול הכנסת צילום: מטה משפחות החטופים

מור קורנגולד, אחיו של טל שהם: "אחי יושב בכלוב ו-120 חברי כנסת יושבים במזגן, יוצאים לפגרה, טסים. 120 חברי כנסת - זה הזמן להגיע אלינו לבוא לשבת איתנו בשמש בכלובים ולהרגיש כמו אחים שלנו שנמצאים שם. אנחנו יודעים שיש עסקה על השולחן שאמורה להחזיר את כולם - החיים לשיקום והנרצחים לקבורה. לא ניתן אופציה לסכל את העסקה! זהו! אנחנו רוצים את היקירים שלנו בבית. אני רוצה את אח שלי בבית".

אלה בן עמי, בתו של אוהד בן עמי: "כשאמרנו שצריך לשחרר 120 אנשים לא התכוונו שתצאו לפגרה - התכוונו לאבא שלי ועוד 119 חטופים שיחזרו הביתה ויצאו לחופשי. 120 חברי כנסת: אל תצאו לפגרה, הם לא יוצאים לחופשי וגם אתם לא יכולים לצאת לחופשי".

גיל דיקמן, בן דודה של כרמל גת: "תביאו לנו את הניצחון שאנחנו כ''כ רוצים! תביאו לנו את החטופים הביתה! תצילו את החיים של מי שאפשר להציל ותחזירו את החללים לקבורה. הם מסתכלים עליכם, הם רואים אתכם, הם שומעים אתכם משם ומחכים שתקבלו החלטה אמיצה! הניצחון שלנו שבוי בעזה".

קובי בן עמי, אחיו של אוהד בן עמי: "ראש הממשלה, חברי הכנסת, באיזה עולם אנחנו צריכים לשבת בכלובים בשביל שתשחררו את היקירים שלנו?"

משפחות החטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}