ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024
ההרוגים בצפון

האחות סופדת: "זוג נערץ, תמיד עשו טוב"

אחותה של נועה ברנס שנהרגה יחד עם בן זוגה מפגיעת רקטה של חיזבאללה, סופדת לזוג: "אני בהלם. הם היו זוג נערץ. תמיד עשו טוב"

האחות סופדת: "זוג נערץ, תמיד עשו טוב"
השריפות בצפון צילום: ארבל זיו לוי רשות הטבע והגנים

הבוקר (רביעי) הותר לפרסום כי נועה וניר ברנס, חברי הקיבוץ אורטל, הם השניים שנהרגו אתמול מפגיעה ישירה ברכבם כתוצאה מרקטה ששיגר ארגון חיזבאללה.

אחותה של נועה, הגר אדר, סיפרה לכאן חדשות: "אני בעיקר בהלם, רק לפני רגע השוטרים הגיעו ואמרו שיש זיהוי רשמי. נועה וניר היו איתי על הקו חצי שעה לפני שזה קרה. הם לקחו חצי יום חופש ונסעו לסידורים בכרמיאל".

האחות ספדה: "הם היו זוג נערץ אהוב אוהב. תמיד עשו טוב, צחוקים ושמחת חיים. נועה וניר עברו לגור באורטל מתוך אהבת הארץ. היא הקימה עסק 'גברת שוקולדה' וניר עבד בלול, היה חבר בכיתת כוננות ושימש כמנכ"ל התיירות בקיבוץ".

השניים היו בני 46, חברים מרכזיים בקיבוץ אורטל. הזוג נפגע מהרקטה במהלך נסיעה ברכבם, שעלה באש ונשרף כליל. השניים חולצו במצב אנוש, אך בהמשך נקבע מותם. לזוג שלושה ילדים, בני 13, 16 ו-18.

חיזבאללה טען אתמול כי ירה מטח של עשרות רקטות לעבר בסיס נפח בתגובה לחיסול של איש ארגון הטרור, יאסר קרנבש, שהיה מקורב לנסראללה ושימש שומר ראש שלו. תפקידו העכשווי היה ביחידה האחראית על העברות נשק מסוריה ללבנון. 28 ישראלים נהרגו מאש חיזבאללה בצפון מתחילת המלחמה, 11 מהם אזרחים, 17 חיילים.

נועה ברנס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}