ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
כל כולו למען הזולת

לא שוכחים: שלוש שנים לחתן שנהרג שבוע לפני חתונתו

לפני שלוש שנים בדיוק החתן שלמה רוטנברג ז"ל נהרג באורח טראגי כשבוע לפני חתונתו בעת שחזר מתפילה אצל רבי שמעון במירון

לא שוכחים: שלוש שנים לחתן שנהרג שבוע לפני חתונתו
החתן שלמה רוטנברג ז"ל צילום: באדיבות המצלם

היום ד' תמוז, יחול יום היארצייט השלישי של הבה"ח החתן שלמה רוטנברג ז"ל אשר נהרג באורח טראגי כשבוע לפני יום חתונתו

שלומי ז"ל נולד בערב חנוכה כ"ד בכסלו תשנ"ט להוריו שיבדלחט"א הרה"ג ר' מרדכי רוטנברג משגיח בישיבת תורת חיים הירושלמית ומנכבדי חסידי ביאלא, ולאמו שתחי' לבית רוזמן.

בילדותו למד בתלמוד תורה תולדות יעקב יוסף דחסידי סקווירא בירושלים, ובבחרותו זכה להסתופף בהיכלה של ישיבת 'חיי משה', לאחמ"כ נתעלה ועלה לישיבת שערי תורה ברחוב שמואל הנביא שם המשיך לעשות חיל בלימודיו.

בחודש טבת תשפ"א בא שלומי ז"ל בברית האירוסין והחתונה נועדה להיערך ביום י"ג בתמוז תשפ"א, לאחר שבת 'קאפילוטש' ולקראת שבת האופרוף ויום נישואיו נסע שלומי ז"ל לאתרא קדישא מירון להעתיר בתפילה על ציונו הק' של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א, ובדרכו חזרה נקלע ל"ע לתאונת דרכים חזיתית במעורבות משאית בה מצא את מותו באורח טראגי רח"ל והוא בן כ"ב שנים בלבד.

זירת התאונה צילום: באדיבות המצלם

למחרת ביום ה' תמוז ליווהו אלפים למנוחות בהלוויה מצמררת בה הספידוהו הגאון רבי יחזקאל צבי יהודה מאירזון זצ"ל ראש שערי תורה ולהבחל"ח הגרא"מ שארר מראשי ישיבת שערי תורה, מסע ההלוויה חלף בביהמ"ד של האדמו"ר מביאלא בעל ה'מבשר טוב' זצ"ל שם הספידו האדמו"ר מביאלא שליט"א, לאחמ"כ אמר האדמו"ר מביאלא זצ"ל קדיש, ומסע ההלוויה יצא להר המנוחות שם נטמן לקול זעקות השבר של חבריו ומשפחתו.

חבריו לספסל הלימודים לא שוכחים ומספרים בערגה כי שלומי ז"ל היה בחור מוכשר במיוחד בכל קנה מידה, היה שקוע בלימוד והיו לו ידיעות מקיפות בכל תחום כמעט, הטא בלט ביראת שמים וחסידות, היה בחור בעל אמונה תמימה, ובעל חסד עצום שסייע בסתר לנזקקים במגוון דרכים בלא להחזיק טיבותיה לנפשיה, בעל לב רחב אשר נתן את כל כולו למען הזולת תמיד, שלוימי מעולם לא פגע או צעק על בחור, תמיד שמר על כבוד הזולת בצורה בלתי רגילה.

שלומי היה מקושר בלו"נ למורו ורבו האדמו"ר מביאלא זצ"ל, זקן חברי מועצת גדולי התורה אשר נתעלה לישיבה של מעלה בחודש אייר האחרון, שלומי תמיד היה מראשי חבורת הבחורים אשר היו מסתופפים בצלו של הרבי.

ביום היארצייט הראשון זכו חבריו ומשפחתו להכניס ספר תורה מהודר במיוחד לעילוי נשמתו שהוכנס ברוב פאר והדר לביהמ"ד הגדול דחסידי ביאלא ברחוב יעקובזון בירושלים. 

היום ד' תמוז חל יום היארצייט השלישי שלו והואיל ולא זכה להותיר אחריו זש"ק הציבור מתבקש ללמוד ולהתפלל לע"נ הבחור שלמה ב"ר מרדכי ז"ל.

באדיבות המצלםהמצבה שעל קברו של שלומי ז"לצילום: באדיבות המצלם

שלמה רוטנברג חסידות ביאלא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד