ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
אמונה חזקה

אביה של החטופה מהסרטון: "אני בטוח שהיא תחזור"

אביה של דניאלה גלבוע שחטופה בעזה אמר כי הוא בטוח שהיא תחזור. "היא חזקה ותמיד תומכת באחרים, אז אני מאמין שהיא מחזקת את החברות שלה שגם הן חטופות"

אביה של החטופה מהסרטון: "אני בטוח שהיא תחזור"
מחבלים בנחל עוז צילום: מטה משפחות החטופים

אביה האמיץ של החטופה, דניאלה גלבוע, אמר לעיתון היהודי הבריטי Jewish News כי הוא בטוח שבתו תחזור הביתה, אם כי הוא מודה שזה ייקח זמן "בשל ההבדלים המשמעותיים בין עמדות חמאס וממשלת ישראל במשא ומתן".

"אין לנו חיים, עברו יותר מתשעה חודשים", סיפר רן גלבוע, בן 54, דניאלה החיילת בת ה-19 נחטפה על ידי חמאס יחד עם ארבע חיילות נוספות ב-7 באוקטובר.

אתמול משפחתה של התצפיתנית החטופה מנחל עוז, אישרה לפרסם את אות החיים שקיבלה ממנה לפני כארבעה חודשים, ביום ה-107 למלחמה.

בתיעוד שהופץ על ידי חמאס לפני כארבעה חודשים, דניאלה פונה לממשלה בבקשה לשחרר אותה: "אני נמצאת תחת הפצצות ואש 24 שעות ביממה ואני מפחדת מאוד על החיים שלי. למה אני צריכה להרגיש שננטשתיי ונזרקתי? תתאפסו על עצמכם ממשלה יקרה ותתחילו לעשות את העבודה שלכם כמו שצריך. תחזירו אותנו הביתה בחיים. אני מאוד מתגעגעת ואוהבת אתכם - אמא, אבא, נוני ורועיקו. מבקשת שתהיו חזקים ושתעשו כל מה שאתם יכולים כדי להחזיר אותי הביתה כל עוד אני עדיין בחיים".

כשנשאל איך לדעתו בתו מסתדרת עם המצב הנורא שאליו היא נקלעה, רן אמר: "היא חזקה ותומכת תמיד באחרים, ולכן אני מאמין שהיא מחזקת את חברותיה המוחזקות גם בעזה. היא יכולה להסתדר בכל מקום".

"כשהיא תחזור אני אגיד לה כמה אני אוהב אותה. אני אחבק אותה ואשמור עליה", אמר.

277 ימים עברו מאז שרן דיבר עם דניאלה בפעם האחרונה, אבל הוא עדיין חולם עליה מדי פעם: “בינתיים רק חלומות טובים. אני אדם דתי ואני בטוח שהיא תחזור”.

בעוד רן בטוח שבתו תשוחרר, הוא פסימי לגבי המשא ומתן הנוכחי בין ישראל לחמאס שמתקיים השבוע בקהיר ובדוחא.

"קשה לי להאמין שהמו"מ יעשה משהו. אני חושב שיש הבדל גדול בין מה שהממשלה מוכנה לעשות לבין מה שחמאס רוצה. לכן אני חושב שזה ייקח זמן. יש לנו בעיה עם הממשלה. חמאס רוצה לסיים את המלחמה אבל נראה שהממשלה שלנו לא תעשה זאת", אמר.

"אני לא רואה טעם להמשיך במלחמה. צריכה להיות תוכנית ליום שאחרי. ואני בטוח שהחטופים יחזרו ברגע שהמלחמה תסתיים בעזה. אני לא חושב שיהיה הסכם שישחרר את כל החטופים בבת אחת. זה יהיה בשלבים. אבל הם צריכים לעשות את העסקה בלי קשר", הוסיף רן.

רן ומשפחתו נמצאים בקשר עם צה"ל, כדי לקבל עדכונים על מצב החטופים: "הם עוזרים מאוד. אבל אנחנו גם בקשר עם הממשלה. לאשתי היו שיחות מאוד קשות עם כמה מהשרים" אמר.

כשנשאל על ההפגנות נגד ישראל ברחבי העולם ועל חוסר האהדה לחטופים, רן מאשים את התקשורת, כמו אל-ג'זירה, בכך שהראתה לאנשים גרסה מעוותת של המצב בשטח. "אין להם מושג מה המצב כאן. אני רואה את זה גם כאן בלונדון. אין להם מושג נגד מה הם מפגינים".

חטופים דניאלה גלבוע מלחמת חרבות ברזל חמאס נחל עוז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד