ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
אהובה על ישראלים

המחיר של טסלה צונח: מה יקרה למי שקנה?

טסלה 3, המשפחתית החשמלית האהובה על ישראלים רבים - הוזלה. הגרסה הבסיסית של ה-3 עלתה שלשום כמעט 211 אלף שקל וכעת המחיר שלה הוא פחות מ-200 אלף שקל

המחיר של טסלה צונח: מה יקרה למי שקנה?
טלטלה בשוק הרכב - טסלה מורידה עשרות אלפי שקלים ממחיריה בישראל צילום: טסלה

בשורות טובות או חדשות רעות? טסלה ישראל הוזילה אתמול את המחירים של שני הדגמים העיקריים של יצרנית הרכב החשמלי, ה- 3 ומודל Y. ההוזלות האלה הן כנראה תגובה ישירה להגעה של דגם אחר שעליו סיפרנו לכם: ה- 6 G של אקספנג הסינית.

אז מה היה לנו בתפריט? קודם כל טסלה 3, המשפחתית החשמלית האהובה על ישראלים רבים - הוזלה. הגרסה הבסיסית של ה-3 עלתה שלשום כמעט 211 אלף שקל וכעת המחיר שלה הוא פחות מ-200 אלף שקל, ליתר דיוק 198 אלף שקל לגרסה ההתחלתית. מעליה יש את גרסת הביניים של טסלה 3 לונג ריינג'. הגרסה הזו עלתה כמעט 242 אלף שקל וכעת היא עולה 229 אלף שקל. גרסת הביצועים הספורטיבית "פרפורמנס" לא זזה במחיר.

לצד מודל 3 גם המחירים של טסלה מודל Y, שאגב לפי דיווחים בחוץ לארץ נמצאת לפני עדכון, הוזלו בצורה יפה. המודל Y בגרסה ההתחלתית עלתה כמעט 236 אלף שקלים ועכשיו היא עולה 219 אלף שקלים. גרסת הביניים של ה Y עולה עכשיו 256,500 שקל – הוזלה מאוד משמעותית של כ-25 אלף שקל. גרסת הביצועים הספורטיבית "פרפורמנס" עולה כעת כ-284 אלף שקל, הוזלה צנועה של כ-7,000 שקל.

ההוזלות האלה הן חדשות טובות למי שחושב לקנות טסלה. תחרות זה טוב וככל שהאוטו יותר זול כך הצרכן נשאר עם יותר כסף בכיס. אולי זה גם יגרום ליבואני רכב מתחרים להוריד מחירים ואז בכלל יהיה שישו ושימחו.

אבל גם חשוב לזכור שכל מכונית כזאת שנרכשה בחצי השנה האחרונה בעצם נרכשה על ידי מישהו שעכשיו צריך לקחת בחשבון שיש מי שיקבל דיל יותר טוב בעשרות אלפי שקלים. הערך של המכונית במחירון כנראה יפגע. שאלה נוספת – האם גם פרמיות הביטוח יתוקנו לנהגים שערך הטסלה שלהם כבר לא משקף את עלות הפוליסה שרכשו?.

טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד