ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
צפו בסרטון

מפוני הצפון מאיימים על חיזבאללה: "מציבים אולטימטום"

במטה "נלחמים על הצפון" שחררו סרטון הפונה לחיזבאללה, במטרה שיופץ ברשתות התקשורת הערביות | ביום ראשון תתקיים הצהרה של משפחות המפונים, בה הם יציבו אולטימטום של תאריך שעד אליו על מדינת ישראל לצאת למלחמה

מפוני הצפון מאיימים על חיזבאללה: "מציבים אולטימטום"
סרטון האיום צילום: מטה "נלחמים על הצפון"

במטה "נלחמים על הצפון" המייצג מאות משפחות מפונים שחררו סרטון הפונה לחיזבאללה, במטרה שיופץ ברשתות התקשורת הערביות. בכיתוב בעברית ובערבית נכתב בסרטון: "ביירות, הזמן שלך מגיע! תתכוננו, נגמר לכם הזמן!". 

המפונים מסרו כי "זה הזמן לעבור מהגנה למתקפה. מדינת ישראל צריכה לצאת למלחמה קשה בלבנון, שתגרום להם להבין שאיתנו לא כדאי להתעסק. אסור לנו להסתפק בשקט לטווח הקצר שיפגע בנו לטווח הרחוק".

הסרטון שמאיים על חיזבאללה צילום: מטה "נלחמים על הצפון"

את הסרטון מפרסמים המפונים כהכנה ל- "יום המלחמה על הצפון" שיתקיים ביום ראשון בשבוע הבא. המפונים צפויים לקיים פעולות מחאה נרחבות ברחבי הארץ בקריאה למלחמה בצפון שתיגמר ברצועת ביטחון בתוך שטח לבנון: "לא נהיה רצועת הביטחון של מדינת ישראל", מסרו. ביום ראשון אחר הצהריים תתקיים הצהרה של המשפחות, בה הם יציבו אולטימטום של תאריך שעד אליו על מדינת ישראל לצאת למלחמה. המפונים רמזו כי הסרטון המצורף קשור לאוליטימטום שיציבו, אך לא פירטו.

 

חיזבאללה צפון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד