ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מדינת חלם

מי ישלם את שכר הסנגורים למחבלי הנוחבה? אזרחי ישראל

בית המשפט אישר לסניגורים פרטיים ייצוג ומימון של מחבלי נוחבה מקופת אוצר המדינה. כלומר, מי שישלם את שכר ההגנה הם אנחנו אזרחי ישראל

מי ישלם את שכר הסנגורים למחבלי הנוחבה? אזרחי ישראל
מחבלי חמאס צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

חלם זה כאן - אחרי שהסניגוריה הציבורית הודיעה שלא תייצג את מחבלי הנוח'בה של חמאס שנלכדו בחיים ומוחזקים בישראל, מסתבר שמכיס אחר של קופת המדינה כולנו נממן את הסניגורים של האכזרים שברוצחים, כאשר בית המשפט אישר לסניגורים פרטיים ייצוג ומימון של מחבלי נוחבה מקופת אוצר המדינה. כך מדווחת שלי טפיירו ב'כאן 11'. 

בימים אלה פנתה הנהלת בתי המשפט למשרד המשפטים בדרישה לקבל את הכסף כדי לשלם לסניגורים של מחבלי הנוח'בה שהגישו חשבוניות לתשלום, רק שעכשיו לא ברור מאיפה בקופת המדינה יתקבל התקציב שיועבר ישירות למימון הסניגורים של מחבלי הנוח'בה.

כן הבנתם נכון, אנחנו, כולנו כל אזרחי ישראל, נממן את הייצוג לגרועים שבמחבלים, שטבחו ושרפו אזרחים בכל הגילאים.

לפני חודשיים דווח ב'חדשות 13' כי מאות ממחבלי הנוח'בה שקשורים בקשר ישיר לטבח בשבעה באוקטובר וחשודים ברצח, חטיפה ועוד נפגשו עם עורכי דין ישראלים לייעוץ משפטי.

עד אז היתה לאותם מחבלים שנתפסו ביישובי העוטף, במוצבים ובמהלך התמרון הצבאי מניעת מפגש עם עורכי דין, אולם התקנות שמאריכות את המניעה הסתיימו, ולכן אותם מחבלים כבר נפגשו כמה פעמים עם עורכי הדין.

שר האוצר סמוטריץ' מנסה לבלום את המימון השערורייתי

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב לדיווח הערב ב'כאן 11' והצהיר: "משרד האוצר לא יקצה למהלך החמור הזה ולו שקל אחד". 

ח"כ יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו' הגיבה על מימון סנגורים למחבלי הנוח'בה מקופת האוצר ואמרה: "אחרי שגילינו שמחבלי אונר"א מקבלים ממדינת ישראל הטבות מס. אחרי שנחשפנו שמחבלי חמאס וג'יהאד מקבלים קצבאות מביטוח לאומי. עכשיו מסתבר שאנחנו נשלם גם עבור עורכי הדין שייצגו את מחבלי הנוח'בה. 

 כן כן, מתברר שהמימון של עורכי דין פרטיים עבור מרצחי הנוח'בה הארורים יגיע מקופת האוצר! 

בגלל שהממשלה מתמהמהת ולא מקבלת החלטות, אזרחי ישראל ישלמו על הייצוג של חלאות הנוח'בה. 
זה לא בגלל מערכת המשפט, זו לא הפרקליטות, זה נטו בגלל שהממשלה לא מסוגלת לקבל החלטה לאן פנינו ואיך מעמידים לדין את כל המחבלים האלו".

סנגורים מחבלי נוחבה חמאס ייצוג משפטי קופת המדינה 7 באוקטובר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 33 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד