ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
המשטרה נערכת

לקראת הלווית הגר"י דרעי זצ"ל: אלו הרחובות שייחסמו

המשטרה הודיעה כי יחולו שינויים בהסדרי תנועה לקראת ההלוויה של הגאון רבי יהודה דרעי זצ"ל, הצפויה להתקיים הערב בירושלים | אלו הרחובות שייחסמו לתנועה

ארכיון
ארכיון צילום: דוברות ארגון הצלה

המשטרה נערכת לקראת מסע הלוויתו של הגאון רבי יהודה דרעי זצ"ל, רבה הראשי של באר שבע וחבר מועצת הרבנות הראשית, שצפויה להיערך הערב בשעה 20:00 בירושלים.

בתחילה תוכנן לקיים את הלוויה רק בבית החיים סנהדריה אך ההחלטה על ההעברת מסע הלוויה מסנהדריה לישיבת 'פורת יוסף' התקבלה בשיחת טלפון משותפת של נשיא הישיבה הראשון לציון הגאון רבי יצחק יוסף וראש הישיבה הגאון רבי משה צדקה זאת לאור העובדה שרבי יהודה דרעי זצ"ל היה מבוגרי הישיבה ומבכירי הרבנים הספרדים בארץ וכפי המנהג לקיים את הלוויות גדולי ירושלים מישיבת פורת יוסף.

לפי המשטרה, השוטרים יפעלו לאבטחה, שמירת הסדר הציבורי והכוונת תנועה, על מנת לשמור על שלום הציבור ולאפשר את קיומו התקין של מסע הלוויה.

הערב לקראת השעה 19:30, יחסם רחוב מלכי ישראל לתנועת כלי רכב, בסמוך לישיבת "פורת יוסף" ברחוב יוסף בן מתתיהו. כשעה לאחר מכן, ייחסמו לתנועת כלי רכב הרחובות: ברנדס, ירמיהו, בר אילן ועד לבית העלמין סנהדריה, והרחובות המובילים למקטעי כביש אלו. 

בשל חסימות צירי התנועה הצפויים באזור, ייתכנו עומסי תנועה והנהגים יופנו לדרכים חלופיות. ציבור הנהגים מתבקש להימנע מלהגיע לאזור שלא לצורך ולהישמע להוראות השוטרים.

מהמשטרה נמסר: חל איסור מוחלט לטפס על גדרות, מרפסות, עצים, מבנים וגגות או להתלות על רכב הנמצא בתנועה כולל רכבי חירום והצלה.

 
הלוויה הרב יהודה דרעי חסימות כבישים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד