ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
זעם על ההתערבות

הנשיא מקרון הביע מחאה בפני נתניהו: "התנהגות בלתי מקובלת"

נשיא צרפת עמנואל מקרון הביע מחאה בפני ראש הממשלה נתניהו על התערבות השר עמיחי שיקלי בבחירות לפרלמנט הצרפתי ואמר כי זו "התנהגות בלתי מקובלת"

הנשיא מקרון הביע מחאה בפני נתניהו: "התנהגות בלתי מקובלת"
נתניהו ומקרון צילום: קובי גדעון / לעמ

בשבוע שעבר הביע נשיא צרפת עמנואל מקרון מחאה בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו בשיחת טלפון, על התערבות של שרים בממשלה בבחירות לפרלמנט הצרפתי, כך דווח באתר וואלה.

כזכור בשבועות ובימים שלפני הבחירות לפרלמנט הצרפתי הביע שר התפוצות מהליכוד עמיחי שיקלי תמיכה פומבית במפלגת הימין הקיצוני של מארין לה פן. התלונה של נשיא מקרון במהלך השיחה עם נתניהו, שלא הוזכרה בהודעה לעיתונות שהוציא ארמון האליזה על השיחה, היא עדות לכך שבממשלת צרפת היו מודעים לדבריו של שיקלי ולכך שהם גרמו למתיחות בין המדינות.

גם אתמול השר שיקלי העביר ביקורת על צרפת, בראיון בגל״צ אמר השר על מקרון: "אותי מעניין מדינת ישראל והעם היהודי. מי שעמד עם הקהילה היהודית כשהייתה צעדה נגד אנטישמיות זו לה פן ומי שבחר שלא לבוא זה מקרון. הוא בברית עם מלונשון, שסרב לכנות את חמאס ארגון טרור וסרב לגנות את הפשעים שלו, הוא במידה רבה זרק את הקהילה היהודית מתחת לגלגלים. זו עובדה קשה אבל צריך להגיד אותה, הברית הזו ראויה לכל גינוי".

 

 
מלחמת חרבות ברזל ראש הממשלה נתניהו עמיחי שיקלי צרפת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד