ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

במעמד שר העבודה יואב בן צור: נחנך מרכז ׳כיוון׳ בעיר חיפה

השר בן צור: "דרך מרכזי ההכוון, אנחנו נותנים הזדמנות אמיתית לעשרות אלפי צעירים חרדים המבקשים להשתלב בשוק העבודה לפרוץ את תקרת הזכוכית להעשיר את השכלתם המקצועית ולהגשים את עצמם וחלומם התעסוקתי"

במעמד שר העבודה יואב בן צור: נחנך מרכז ׳כיוון׳ בעיר חיפה
השר בן צור צילום: יח"צ

שר העבודה יואב בן צור חנך הבוקר (ה) את  מרכז 'כיוון' - הכוון תעסוקתי שמופעל ע"י קרן קמ"ח עבור מנהל תעסוקת אוכלוסיות במשרד העבודה. בטקס נכחו מנכ"ל המשרד ישראל אוזן, מנכ"ל קרן קמ"ח מוטי פלדשטיין וסמנכ"ל הקרן עו"ד אברהם יוסטמן. 

הסניף החיפאי של 'מרכז כיוון', יעניק שירותים וולנטריים למאות מבקשי עבודה מהציבור החרדי בעיר, זאת במטרה להנגיש עבורם את שלל אפיקי הכניסה לתעסוקה החל מהשמה, יעוץ ואבחון תעסוקתיים ועד הכשרות מקצועיים וסדנאות מקצועיות. 

מרכז 'כיוון' הינו חלק מפריסה ארצית של רשת מרכזי ההכוון התעסוקתי שמפעיל משרד העבודה בעשרות רשויות ברחבי הארץ, במודל משותף עם קרן קמ"ח וBDO.

יח"צכנס בכיווןצילום: יח"צ

שר העבודה יואב בן צור:  "גם בעיצומה של המלחמה, אנו נחושים להמשיך במסע החיים ולפתח את כלכל ישראל. דרך מרכזי ההכוון אנחנו משנים את שוק התעסוקה בישראל ואנו פותחים את הדלת לכלל האוכלוסיות המבקשות להשתלב בתעסוקה איכותית. שיתוף הפעולה עם קרן קמ"ח, מוכיח את עצמו כמודל ארצי שמצליח לבנות שותפויות, לפרוץ גבולות ולייצר חליפה תעסוקתית אישית המותאמת לאוכלוסיית החרדית ולשיגשוגה".

מנכ"ל קרן קמ"ח מוטי פלדשטיין: "ההצלחה של מרכזי כיוון ברחבי הארץ, נעוצה בגישה המספקת חליפה מותאמת אישית לכל פונה בהתאם לרקע שלו, לצרכיו, יכולותיו וכישוריו. אנו מודים לשר בן צור, למנכ"ל ישראל אוזן ולצוות אגף תעסוקת חרדים על האמון ועל הדחיפה לקידום שילוב חרדים בתעסוקה. במיוחד בתקופה זו, אנו חווים עליה כלל ארצית בביקוש לכניסה לתעסוקה איכותית ומפרנסת בכבוד".

כיוון שר העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד