ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
לא יכול לעמוד מנגד

בקשה חסרת תקדים: הגר"א סלים פונה לציבור לראשונה

הגאון הגדול רבי אברהם סלים שליט"א לא יכול היה לעמוד מנגד: אף שמשך 60 שנות הרבצת תורה נמנע מלבקש בקשות מהציבור, הפעם הוא חרג מהרגלו בגלל חומרת העניין – חתן שנותר לבד במערכה, ואין לו שום יכולת לממן לבדו את הוצאות החתונה

בקשה חסרת תקדים: הגר"א סלים פונה לציבור לראשונה
הרב סלים צילום: קופת העיר

היום החתונה, והחתן המיוחד, בן עלייה של ממש, נותר אובד עצות וחסר כל. הוריו התגרשו זה מכבר, והוא נותר לבד במערכה, אין מי שיעזור ויסייע לו במימון ההוצאות הבסיסיות ביותר של החתונה – החליפה שהוא צריך ללבוש, בגדים חדשים לימי ה'שבע ברכות', מימון לצלם, אולם, תזמורת וקייטרינג –המימון לכל אלו אינם בנמצא. 

לשמח חתן ביום חתונתו הקליקו כאן>>>

לנוכח האמור יצא הגאון הגדול רבי אברהם סלים מגדרו, לעזרת תלמידו החביב, הלומד בישיבת 'מאור התורה' שבראשות מרן שליט"א. 
 

הרב סלים יוצא מגדרו צילום: קופת העיר

 


בבקשה מיוחדת שמפנה ראש הישיבה לציבור – לראשונה ב-60 שנות הרבצת התורה על ידו – הוא מעלה על נס את מצבו של התלמיד המתמודד עם האתגר הבלתי אפשרי. מרן שליט"א בחר לעצור לכמה דקות את הרבצת התורה, ולצאת בפנייה יוצאת דופן. מתוככי חדר הלימוד שלו, פונה לראשונה בחייו הגר"א סלים שליט"א ומבקש מאיתנו להקשיב לדבריו, מה שלא ביקש מעולם:

"אני פונה בזה אל כל אחינו בני ישראל אוהבי התורה ולומדיה,  לעזור לחתן יקר שביקרים הלומד אצלנו בישיבה, בן עליה ממש, לא אוכל להזכיר את שמו, ההורים הם גרושים והמצב שם קשה מנשוא, ממש אין לו כלום,  אבל לומד שוקד על תלמודו יומם ולילה וצריך מאוד מאוד לעזור לו. "מצוה גדולה לעזור, אני מברך את כל אחד ואחד שירצה להשתתף במצוה הזאת ויתן 200 שקל והלאה, אני מברך אותו שכל הברכות של התורה יתקיימו בו בזה שזכה להיות שותף במצוה רבה ביותר, תזכו למצוות".

אל תהססו, אל תחשבו פעמיים! זה הזמן להיענות לבקשתו של מרן שליט"א, לכבודו ולכבוד תורתו, לכבוד הפעולות הרבות שעשה במשך ימי חייו כדי להרבות תורה בישראל, ולכבוד החתן המיוחד שזכה להיות בן עלייה של ממש, אף שהתנאים הגשמיים והמשפחתיים שלו הציבו בפניו אתגרים לא פשוטים. 

נענים כעת לבקשתו של הגר"א סלים שליט"א, ומצילים את החתן המתחתן היום! בתרומה של 200 ש"ח והלאה – כלשונו.

לשמח חתן ביום חתונתו הקליקו כאן>>>

 

 

 

קופת העיר הרב אברהם סלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד