י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

מומחה הכשרות הגאון רבי משה נחשוני ביקר בבתי הרבנים בעיר נתיבות

אל הרב נחשוני נלווה הרב רפאל עשור, 'רב השוחטים' שגדולי ישראל שליט"א וזי"ע סמכו על שחיטתו המדוקדקת, ועתה שחיטת הבקר ב'נתח אדום' היא על ידי הצוות שהוא עומד בראשו ובפיקוחם של מפקחי הבדץ בראשות הגאון הרב משה נחשוני, ושחיטת העופות של נתח אדום נעשת בשת"פ של קהילת קודש צאנז במשחטה שתחת השגחתו של הרב הגאון אליהו אילוז מטעם הרבנות הראשית לישראל ובפיקוחו של הרה”ג מרדכי גלאי

מומחה הכשרות הגאון רבי משה נחשוני ביקר בבתי הרבנים בעיר נתיבות
הרב נחשוני עם רבני נתיבות צילום: יח"צ

מומחה הכשרות הרב הגאון רבי משה נחשוני שליט"א שמאחוריו עשרות שנות וותק בכשרות מפעלי ענק, יחד עם 'רב השוחטים', הרה"ג רפאל עשור שליט"א שגדולי ישראל אוכלים משחיטתו ללא פקפוק, יחד עם שלוחי דרבנן הרב יגאל פרץ, הרב אבי דרעי, והרב עוזי ביטון בעל מפעל 'נתח אדום' במגדל העמק, ביקרו בבתיהם של רבני העיר נתיבות.

את ביקורם פתחה הפמליה החשובה בראשות הגר"מ נחשוני והרב עשור - שהיה השוחט עבור ה'בבא סאלי' ומכהן כראש הצוות - בביתו של האדמו"ר רבי ברוך אבוחצירא שליט"א, ה'בבא ברוך', שקיבלם במאור פנים וציין מיד כי "הרב רפאל עשור, שמאחוריו עשרות שנות שחיטה ובדיקה, ואף היה השוחט והבודק של אבא מארי, סידנא בבא סאלי זצוק"ל - הוא אחד המומחים הגדולים בעולם ההלכה בכל הקשור לשחיטה ובדיקה.

"אני שמח מאוד", הוסיף האדמו"ר, "שהרב רפאל עשור שותף לשחיטה זו, וגם על שולחני אוכלים משחיטתו. בוודאי כעת, כשהשחיטה נעשית עבור מומחה הכשרות הגאון הרב נחשוני שליט"א, אני נותן את ברכתי להצלחת המהלך".

לאחר מכן ביקרה הפמליה הכבודה בביתו של הגאון רבי שמואל יהודה מונטג שליט"א, רב הקהילה החרדית בנתיבות וראש הכולל שעל ידי ישיבת הנגב. רב הקהילה החרדית קיבל את פניהם בחמימות מרובה והנוכחים הסבירו לו כי הבשר במפעל 'נתח אדום' נשחט בפיקוחו הצמוד של ראש הצוות, הרב רפאל עשור וצוותו ובפיקוחם של מפקחי הבדץ בראשות הגאון הרב משה נחשוני והעופות נשחטים של הרב אליהו אילוז והרב מרדכי גלאי . הגרש"י מונטג שליט"א הצטרף לברך את ברכתו הנלהבת לכשרות המפעל וציין כי לאחר שבדק את החומרות הרבות הנהוגות בעת השחיטה, הדבר ייתן מענה לציבור בני התורה בעיר.

מביתו של הגרש"י מונטג עלו ובאו הרבנים החשובים לכולל האברכים שבראשות האדמו"ר רבי יעקב ישראל איפרגן שליט"א - אשר מכונה בפי כל, 'הרנטגן', שהביע את שמחתו הרבה לראותם והתעניין בחמימות מרובה בכל נושא השחיטה והכשרות. "הכשרות הזאת מורכבת מאנשים שגדלו בעולם הכשרות והיא מותאמת לכל המגזרים והעדות", אמר האדמו"ר הרב איפרגן שליט"א, ובירך כי יצליחו להפיץ את הבשרים המהודרים בכשרות המיוחדת בקרב כל קהילות יראי ה', בארץ ובעולם".

מכאן, פנתה פמליית הרבנים המכובדת לכולל האברכים בראשות האדמו"ר רבי נתנאל שריקי שליט"א, שקיבלם לעיני כל האברכים בכולל, ובירכם על הקמת הגוף הכשרותי, ואף ציין שישתדל לעזור להצלחת הכשרות.

בסיום יום הביקורים רב הרושם, התקבלו הרבנים הגאונים שליט"א מומחי הכשרות הנודעים, בביתו של הגאון רבי דנון דנין שליט"א, רב בקהילה החרדית בעיר נתיבות וראש ישיבת באר התלמוד בעיר שאף הוא קיבלם בצוותא עם הר"מים בישיבתו, והתפעל מרמת הכשרות הנהוגה בבדץ .

בהמשך יגיעו רבני הכשרות גם לביתו של רב העיר הגאון הרב פנחס כהן, שלא שהה באותו יום בביתו, הם מתעתדים לבקר בבתיהם של האחים הרבנים לבית אברג'ל שליט"א.

יח"צהרב נחשוני עם רבני נתיבותצילום: יח"צ

נתח אדום רבי משה נחשוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}