ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
החקירה בעיצומה

זה הסוהר שנרצח בביתו: "לא היה לו אף אויב"

במשטרה ובשב"כ ממשיכים בחקירת המקרה החריג, צו איסור פרסום הוטל על הפרשה | אחותו של הסוהר: "זה אסון גדול למדינה ולבן אדם הכי טוב בעולם, לא היה לו אפילו אויב אחד"

זה הסוהר שנרצח בביתו: "לא היה לו אף אויב"
יוחאי אבני צילום: שב"ס

יוחאי אבני, הוא הסוהר שנרצח אתמול (שני) בדירתו בגבעון החדשה, כך הותר היום לפרסום. אבני ז"ל, בן 40, שימש ככלבן בשירות בתי הסוהר. הוא אותר אתמול בביתו שבבנימין עם פצעי אלימות, לאחר שהדירה הוצתה. בשב"כ חוקרים האם מדובר בפיגוע לאומני. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה.

"זה אסון גדול שקרה למדינה ולבן אדם הכי טוב בעולם", אמרה  הבוקר אחותו לאתר ויינט. "סוהרים נראים אנשים קשוחים, אבל הוא לא היה כזה. הוא שמר על התמימות שלו גם כשהוא היה במקום הכי קשה וראה מחבלים ועבד עם אוכלוסייה כל כך קשה".

לדבריה, "לא היה לו אפילו אויב אחד. אני מניחה שהוא עבר תקופה קשה כמו כל אנשי כוחות הביטחון בזמן המלחמה, אבל לא שיתף אותנו בכך. הוא היה אדם שוחר שלום והיה כתוב לו בפייסבוק 'די למלחמות'. אני בטוחה שגם בכלא הוא נתן כבוד לכל אדם באשר הוא".

המשטרה מסרה תחילה כי היא חוקרת את האירוע כחשד לרצח. "במהלך פעולות חקירה ראשוניות, התחזק חשד כי מדובר באירוע על רקע פלילי, זאת מאחר ונמצאו מספר פגיעות חודרות בגופו", נאמר בהודעת המשטרה. כאמור, בהמשך גם שב"כ הצטרף לחקירה.

גורמי חקירה, מז"פ וגורמים נוספים ביניהם נציב שב"ס רב גונדר קובי יעקובי, הגיעו למקום ובהערכת מצב שקיים ממ"ז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. כמו כן הורה ממ"ז ירושלים על השלמת פעולות מהירות וסריקות במעגלים קרובים ורחוקים.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א אהרון שטיינמיץ סיפר: "כשהגענו למקום ראינו עשן יוצא מהדירה. כוחות הכיבוי הוציאו אלינו גבר כבן 40 ללא סימני חיים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

סוהר שב"ס חשד לרצח יוחאי אבני ז"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד