ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
הלם בעיר

טרגדיה קשה: ר' יוסי אורן ז"ל, האינסטלטור של מודיעין עילית נהרג בבור ביוב

ממודיעין עילית מגיעה הבשורה הקשה והמרה על פטירתו של הרב יוסי אורן ז"ל מהדמויות המוכרות בעיר, שירד הבוקר לפתוח סתימה בבור עירוני ונהרג ככל הנראה מחומרים רעילים. התפללו לרפואתו של אחד המחלצים שנפצע

טרגדיה קשה: ר' יוסי אורן ז"ל, האינסטלטור של מודיעין עילית נהרג בבור ביוב
ר' יוסי אורן ז"ל משמאל ליד הבור שם מצא את מותו צילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש- באדיבות המשפחה

טרגדיה קשה ומזעזעת בעיר מודיעין עילית: הותר לפרסום שמו של ההרוג באירוע הנפילה לבור ברחוב אבני נזר במודיעין עילית, האינסטלטור האהוב ר' יוסף אורן ז"ל מרחוב שדי חמד בעיר והוא בן 73 בפטירתו. 

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' הבוקר ר' יוסי ז"ל ירד לבור הביוב העירוני לשחרר סתימה בביוב, שם החליק ומצא את מותו, צעיר בן 26 שבא לחלצו נפצע ואושפז בבית החולים אסף הרופא שמיר בצריפין.

ר' יוסי ז"ל עשה מלאכתו עראי ותורתו קבע, אהב תורה ולומדיה, הוא עבד לפרנסתו כאינסטלטור בעיר עשרות שנים ונשא ונתן באמונה עם הבריות בהיותו אדם ישר וירא שמים. 

מכריו בעיר המומים מלכתו באורח טראגי ומספרים ל'בחדרי חרדים': "אינסטלטור אורן, היה אדם ישר, יכלת לסמוך על המילה שלו, הוא היה מגיע לעבודה שהוזמנה והיה לוקח לפי המציאות הקיימת ולא מפריז במחירים". 

ברגע שקרה האסון הגיע למקום יהודה אריה בן שולמית שניסה לחלצו הוא נפצע כשנפל גם הוא לבור והציבור נקרא להתפלל לרפואתו השלמה.

ר' יוסי עבד כאמור כאינטסלטור והגיע הבוקר בניסיון לפתור תקלה בבור הביוב, הוא החליק ונפגע קשה מאוד מהמים המזוהמים והחומרים הרעילים. 

גופתו של ר' יוסי שוחררה לקבורה בסיוע המתנדב מרדכי דוד אדלר⁩ וצוות המחלקה המשפטית של זק"א.

הלוויתו תתקיים עוד היום בשעה 15:30 מביתו ברחוב שדי חמד 10 במודיעין עילית שם יספידו המרא דאתרא הגאון רבי מאיר קסלר ומשם לבית העלמין באלעד שם ייטמן.

הותיר אחריו את משפחתו ו-11 ילדים. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

דוברות כב"ה מחוז יו"שכוחות הכיבוי בזירה במודיעין עיליתצילום: דוברות כב"ה מחוז יו"ש

מודיעין עילית יוסי אורן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד