ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
דואגת לעובדים

עוד לא אצלנו, כן אצל הסינים: הממשלה הסינית קונה טסלה

לפי פרסומים בסין, הממשל הסיני החליט שטסלה בהחלט ראויה לצי של הממשל הסיני. עובדי ממשל מקומי יכולים לקבל מהמדינה את טסלה מודל Y, בדיוק כפי שהם יכולים לקבל שלל דגמים אחרים

עוד לא אצלנו, כן אצל הסינים: הממשלה הסינית קונה טסלה
פקידי ממשל סיניים יוכלו מעתה לבחור גם בטסלה ו-וולוו המיוצרות בסין. שינוי מפתיע בגישה של הממשל בסין צילום: טסלה

בישראל חלק גדול מאוד מהמכירות של מכוניות חדשות מגיע לחברות הליסינג ולציי הרכב, אבל יש מכונית אחת שאתם לא תראו הרבה ברשימות הדגמים שחברות הליסינג מציעות ללקוחות: טסלה.

מדוע המכוניות של טסלה לא מוצעות בחברות הליסינג בהמוניהן? יש שיאמרו שזה בגלל לחץ של יבואני הרכב, יש כאלה שחושבים שבחברות הליסינג חוששים מהעובדה שטסלה מוזילה פה ושם את המכוניות שלה לרווחת הציבור וזה פוגע בערך של המלאי של חברות הליסינג. בכל מקרה, סין אינה ישראל ולפי פרסומים בסין, הממשל הסיני החליט שטסלה בהחלט ראויה לצי של הממשל הסיני.

כך, לפי לשון הפרסומים עובדי ממשל מקומי יכולים לקבל מהמדינה את טסלה מודל Y, בדיוק כפי שהם יכולים לקבל שלל דגמים אחרים, גם חשמליים וגם כאלה שמצוידים בהנעת פלאג אין הייבריד.

לפי הפרסומים, זוהי הפעם הראשונה בה מכוניות טסלה מצטרפות לרשימת הדגמים שעובדי ממשל בסין יכולים לרכוש. לפי הפרסומים, מחוז ג'יאנסו הוא הראשון בו מכוניות טסלה מוצעות כרכבים צמודים לעובדי ממשל, לצד עוד מכונית שאינה של יצרנית סינית: וולוו 40 XC, שבדומה לטסלה מיוצרת במפעל של היצרן בסין. ההיתר להצמיד מכוניות טסלה לעובדי הממשל הסיני מעניין, בגלל שמכוניות טסלה בעבר לא יכלו להיכנס למתקנים ביטחוניים בסין בגלל חשש של הממשל הסיני מאיסוף ושידור של מידע רגיש שייאסף על ידי מצלמות הרכב.

 

 

סין טסלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד