ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

בהיקף של 170 מיליון שקלים: חברת "ברקת" מעמידה סכומי עתק לפרויקטים חרדיים בבני ברק וירושלים

ברקת חתמה על עסקאות חדשות למימון וליווי פרויקטי מגורים בחברה החרדית בהיקף מסגרות אשראי כולל ערבויות של כ-170 מיליון שקל • במסגרת הפרויקטים יוקמו 83 יחידות דיור בירושלים ובבני ברק

בהיקף של 170 מיליון שקלים: חברת "ברקת" מעמידה סכומי עתק לפרויקטים חרדיים בבני ברק וירושלים
פרויקט התחדשות עירונית צילום: ברקת

חברת ברקת המקדמת פרויקטי נדל"ן במגזר החרדי, חתמה לאחרונה על שתי עסקאות בהיקף מסגרות אשראי כולל של כ-170 מיליון שקל.  בבני ברק מממנת ומלווה ברקת את קבוצת נווה דניאל ברוט בפרויקט הריסה של מבנה מגורים בן 3 קומות עם 3 כניסות הכולל 18 יח"ד והקמת 2 בניינים חדשים בני 7 קומות מעל קומת כניסה וקומת מרתף שיכללו 56 יח"ד, ברחוב ברוט 7, בני ברק.

ברקת, ביחד עם חברת הביטוח איילון אשר תעמיד את הערבויות בפרויקט, תממן פרויקט זה בהיקף כולל ערבויות בסך של כ-120 מיליון שקל. עו"ד איל וינוקור ממשרד עו"ד אלפונטה גרופל קולטון מלווה את ברקת וחברת הביטוח בעסקה.

בירושלים ברקת ביחד עם חברת שלמה ביטוח אשר תעמיד את הערבויות בפרויקט חתמו עם חברת 'ארץ עיר יזום ושיווק הזדמנויות נדל"ן' על מימון בהיקף כולל ערבויות בסך של כ-50 מיליון שקל. המימון לטובת פרויקט לחיזוק ותוספת בנייה במסגרת תמ"א 38/1 לבניין ותיק הכולל 16 יח"ד ב-4 קומות על עמודים ברחוב משמר הגבול 2, שבשכונת רמת אשכול בעיר.

במסגרת הפרויקט מתוכננת הרחבת דירות הבעלים, סגירת קומת העמודים ותוספת של 2.5 קומות על הבינוי הקיים. הבניין המחוזק יהיה בן 7.5 קומות ו-27 יחידות דיור מתוכן 11 דירות חדשות לשיווק. עו"ד אורי סגיב ממשרד עו"ד אנגלרד ושות' מלווה את ברקת וחברת הביטוח בעסקה.

עדי גזית, מנכ"ל ברקת: "ברקת רואה חשיבות גדולה בקידום פרויקטי התחדשות עירונית במיוחד בעת הזו, ושמה לעצמה למטרה לפעול לקידום מהיר ויעיל בהענקת מימון ליווי שיאפשרו קידום ליווי פרויקטים מסוג זה. אנו בוחנים כל העת עסקאות מימון וערוכים לפניות מצד יזמים. ברקת פועלת רבות מול החברה החרדית המתפתחת באופן משמעותי בתחום המגורים ואנו גאים לקדם בשיתוף עמם דיור איכותי. הליך קבלת המימון היעיל בברקת, מרגע הפניה ועד לשלב העמדת ההלוואה, מקבל ביטוי הלכה למעשה, ומשרת היזמים בהתאם לצרכיהם".

ברקת בשליטת רוני בירם, יו"ר החברה, גיל דויטש, ועדי גזית, מנכ"ל החברה, מתמקדת בליווי בניה ליזמים לפי חוק מכר והלוואות לקבוצות רכישה ובעלי קרקע. לברקת הלוואות מנוהלות בהיקף של כ-1.5 מיליארד שקל ומסגרות אשראי מנוהלות בהיקף של כ-3 מיליארד שקל.

התחדשות עירונית ברקת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד