ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בניסיון "לגנוב" רכוש

ירי בבית החולים הירדני שהפך לשדה קרב של חמולות, צה"ל סייע לפצועים

נטען שהחמושים ניסו לגנוב רכוש, ומהצד השני נטען שהם חיפשו יריב שאושפז בבית החולים. חמישה אנשי צוות נפגעו, שניים מהם פונו וקיבלו עזרה מצה"ל

ירי בבית החולים הירדני שהפך לשדה קרב של חמולות, צה"ל סייע לפצועים
הצנחת סיוע הומניטרי צילום: צילום מסך

תקרית חריגה התרחשה בבית החולים הירדני שבצפון רצועת עזה, כאשר חמושים מחמולת "דורמוש", נכנסו ככל הנראה למבנה והחלו לירות לעבר אנשים, כך דיווח רועי קייס בתוכנית "בנימיני וגואטה" בכאן רשת ב, הסיבה לתקרית הייתה ניסיון לבזוז את רכוש בית החולים. עם זאת, בגרסה אחרת נטען שהחמושים חיפשו פצוע מחמולה יריבה שאושפז.

באירוע שהתרחש לפני שבוע נפצעו חמישה אנשי צוות ירדניים, שניים מהם פונו מהרצועה בחסות צה"ל, לטובת טיפול רפואי. למרות שלירדנים יש שני בתי חולים שדה בעזה, אחד בצפון הרצועה והשני בדרום, התקרית עברה מתחת לרדאר.

לפיכך, אחד מבתי החולים שלהם הפך לשדה קרב של חמולות, או מושא לבזיזת רכוש מצידן, דבר שעלול להעיד על הניסיונות הישראלים לשווק את הירדנים כאלטרנטיבה שלטונית ולו זמנית לשלטון חמאס.

עם זאת, חמאס לא בוחל בשום אמצעי כדי לחסל ראשי חמולות שחשודים בשיתוף פעולה עם ישראל, גם בהקשר של חלוקת סיוע הומניטרי וניהול אזרחי של הרצועה. בכך, התקרית בבית החולים הזכירה שהחמולות בעזה הן לא פתרון ל"יום שאחרי" המלחמה.

ירדן חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד