ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בתגובה לציוץ

אילון מאסק נגד וואטסאפ: "זו תוכנת ריגול"

בעלי טסלה וטוויטר אילון מאסק יצא במתקפה נגד אפליקציית וואטסאפ וטען בתגובה לציוץ ברשת החברתית שבבעלותו כי "זו תוכנת ריגול" | מארק צוקרברג, בעלי מטא, אמר בעבר על מאסק: "כולנו יכולים להסכים, אילון מאסק לא אדם רציני"

אילון מאסק נגד וואטסאפ: "זו תוכנת ריגול"
וואטסאפ צילום: unsplash

המיליארדר אילון מאסק, בעלי טוויטר וטסלה שלו מאות אלפי עוקבים ברשתות החברתיות, תקף את אפליקציית וואטסאפ - אחד ממוצרי הדגל של מטא - וטען כי מדובר בתוכנת ריגול. 

צייצן בטוויטר שמחזיק ב-600 אלף עוקבים תהה: "אם הודעות וואטסאפ מוצפנות מקצה לקצה, מדוע אני רואה את הפרסומת הזאת?", לאחר שקיבל פרסומת התואמת את מה שהתכתב עליו עם חברתו. 

מאסק כתב בתגובה כי "בגלל שזו תוכנת ריגול". יצויין כי בעבר יו"ר מטא מארק צוקרברג כתב על מאסק: "אני חושב שכולנו יכולים להסכים, אילון מאסק לא אדם רציני". 

המתכנת האנונימי שעומד מאחורי האתר WABetaInfo, שמסקר את וואטסאפ, הגיב למאסק: "אני מבין את החששות, אבל צריך להבין שהצפנה מקצה לקצה שומרת על הפרטיות שלנו. הצפנה מקצה לקצה שומרת את ההודעות והשיחות האישיות שלנו בינינו לבין החברים שלנו, ואפילו WhatsApp לא יכולה לקרוא או להאזין להן". 

"מידע שגוי על וואטסאפ שמופץ על ידי חשבונות מסוימים הוא חלק מהאסטרטגיה לקידום X כפתרון המועדף לצרכי ההודעות המיידיות שלכם", הוסיף.

טוויטר אילון מאסק וואטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד