י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
חרבות ברזל

"אומץ לב וחתירה למגע": רס"ן ג'לאא אבראהים הובא למנוחות

אחיו, סגן-אלוף ג'זאא אבראהים ספד: "זכינו בך כמפקד וכחבר, תמיד היית מצטיין בכל דרך. אומץ לב וחתירה למגע וניצחון תמיד אפיינו אותך"

"אומץ לב וחתירה למגע": רס"ן ג'לאא אבראהים הובא למנוחות
רס"ן ג׳לאא אבראהים צילום: דובר צה"ל

רב-סרן ג'לאא אבראהים ז"ל, שנהרג מפגיעת טיל נ"ט ברפיח, הובא היום (שני) למנוחות בבית העלמין הצבאי ביישוב סאג'ור, שם התגורר. מאות בני אדם השתתפו בהלוויה.

אבראהים ז"ל, בן 25 בלבד, היה מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601, עוצבת עקבות הברזל. הוא הלוחם העשירי מהעדה הדרוזית שנופל מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל, בנוסף לאזרח מהעדה שנהרג מפגיעת רקטה בקרית שמונה. אבראהים הותיר אחריו אם ו-12 אחים ואחיות. 

אתר צה"לרס"ן ג'לאא אבראהים ז"לצילום: אתר צה"ל

אחיו, סגן-אלוף ג'זאא אבראהים ספד: "זכינו בך כמפקד וכחבר, תמיד היית מצטיין בכל דרך. אומץ לב וחתירה למגע וניצחון תמיד אפיינו אותך".

הוא הוסיף: "אנחנו משפחה שתמשיך בדרך שלך. 'הניצחון יביא את הביטחון, שום דבר אחר'. זה מה שתמיד אמרת לי, ואתה צודק. אבא זכרו לברכה אמר שתהיה הילד הכי מוצלח, והוא צדק". 

השייח מואפק טריף, ראש העדה הדרוזית, השתתף בהלוויה וספד: "כמי שמכיר את המשפחה של ג'לאא מקרוב, אין זה מפתיע. מדובר בנצר למשפחה שורשית, פטריוטית, המחוברת למדינה בכל רמ"ח איבריה. משפחה שנתנה את כל כולה למדינה, משפחה שמסרה את נפשה ואת עצמה למען המדינה מאז תקומתה ועד היום".

ג'לאא אבראהים מלחמת חרבות ברזל העדה הדרוזית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}