ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
התרברבות?

"הוצאנו להורג 3 מחבלים" | ההתכתבות שסיבכה את הלוחם

הודעות שכתב סהר אופיר שנחשד ברצח מחבל נוח'בה, ונשלחו לאנשים שונים בשעות שונות בסמוך לזמן בו התחולל הטבח בדרום, הן אלה שהובילו לפתיחת החקירה

"הוצאנו להורג 3 מחבלים" | ההתכתבות שסיבכה את הלוחם
סהר אופיר צילום: מתוך שידורי ערוץ 14

סהר אופיר, שנחשד ברצח מחבל ב-7 באוקטובר התכתב על המעשים עם חבריו והן אלה שהפלילו אותו. הציטוטים, חלקם קשים ובוטים נחשפן הערב (שני) ב'כאן 11'. באחת ההודעות כתב אופיר: "תפסתי חמישה בחיים. שלושה הגיעו לשב"כ. שניים הגיעו לגהנום".

באחת ההודעות שנכתבו על ידי סהר אופיר, ונשלחו לאנשים שונים בשעות שונות בסמוך לזמן בו התחולל הטבח בדרום נכתב: "הוצאנו להורג 3 מחבלים, 2 ביריות לראש ואחד בדקירות סכין לבטן ועדיין זה לא מרגיש סיפוק".

בהודעות נוספות שנמצאו בטלפון של אופיר נכתב: "קיבל ממני כדור בראש", וגם, "קיבל בעיטה לראש. נשברה לו הלסת. הוא לא מת ישר מדימום".

ההודעות הללו נמצאו על ידי המשטרה בסלולר האישי של אופיר והן אלה שהובילו לפתיחה בחקירה, אך בסופו של דבר התברר בסיומה שהתיאורים הקשים הללו כלל לא התרחשו וכי לטענת סהר אופיר, תיאר את האירועים הללו כדי להתרברב בפני חבריו.

עוד פורסם הערב ב'כאן 11' כי המשטרה סיימה את החקירה בחשד לרצח המחבל על ידי סהר אופיר, ישראל ביטון וחשוד שלישי. החומר הועבר לפרקליטות וגורם המקורב לחקירה העריך שלא יוגשו כתבי אישום על מות המחבל נגד כל השלושה.

כזכור, החשוד השלישי מואשם כבר בהתחזות וגניבת אמצעי לחימה. השניים הנוספים עדיין חשודים בעבירות נשק.

סהר אופיר רצח מחבל נוח'בה 7 באוקטובר מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד