ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

תנובה מרחיבה את סדרת משקאות Alternative

משיקה את WHITE – משקה על בסיס שיבולת שועל מעודן פרווה הכי קרוב בטעמו לחלב

תנובה מרחיבה את סדרת משקאות Alternative
תנובה אלטרנטיב צילום: יח"צ

תנובה, חברת המזון המובילה בישראל, משיקה לראשונה את WHITE, משקה מן הצומח בטעם שדומה לטעם של חלב. WHITE שיושק תחת המותג 'תנובה Alternative' באריזת 1 ליטר מבוסס על שיבולת שועל, ופונה לצרכנים שרוצים לשלב את היתרונות במשקה מן הצומח בתזונה היומיומית שלהם, יחד עם טעם שיותר קרוב לחלב. המוצר בהכשר בד"צ העדה החרדית.

משקה WHITE פרווה מתאים לכל השימושים היומיומיים בחלב, כגון הוספה לקפה, דגני בוקר, שייקים, בישול, אפייה וכדומה. הוא מעניק חוויית קפה מעולה בזכות יכולות הקצפה מצוינות. ע"פ מבחני טעימה שנערכו ביוני 2024 על ידי מכון קנטר , משקה WHITE פרווה הוא הכי קרוב בטעמו לחלב. כמו כן, הוא מועשר בסידן (120 גרם סידן ל-100 מ"ל) ובוויטמינים -B12, ויטמין D וויטמין E.

לדברי מיכל בצר, מנהלת אגף השיווק של תנובה: "תנובה ממשיכה לחדש ולהציע פתרונות חדשים לצרכן הישראלי. תפישת המגוון והבחירה האישית שכיחה היום גם בקטגורית החלב כאשר כמעט בכל מקרר ביתי או משרדי ניתן למצוא מגוון רחב של משקאות חלב. אחד החסמים שעדיין מונעים צרכנים מכניסה לקטגוריית תחליפי החלב הוא הטעם שמרגיש להם רחוק מטעם החלב הקלאסי. על כן פיתחנו בתנובה בשנתיים האחרונות את 'WHITE', משקה מן הצומח שמבוסס על שיבולת שועל אך קרוב יותר בטעם, במרקם ובצבע לאלו של חלב ויאפשר לקהלים נוספים לאמץ את הקטגוריה".

לדבריה "עולם תחליפי החלב נמצא בצמיחה מתמדת, כאשר תחליפי החלב הם הקטגוריה ה-6 בגודלה במקרר החלב בישראל. ברמה העולמית, הקטגוריה צפויה להמשיך לצמוח ב-10% בממוצע בכל שנה עד שנת 2028. על פי נתוני סטורנקסט, שוק משקאות החלב מהצומח בישראל צפוי לגלגל ב-2024 כ-670 מיליון שקל, לעומת כ-625 מיליון שקל ב-2023. משקאות על בסיס שיבולת שועל הם הנפוצים ביותר מבין משקאות החלב מהצומח עם 43% מהמכר, כאשר משקה שיבולת שועל אלטרנטיב הכתום של תנובה הוא המוביל בקטגוריה ונמצא במקום 10 בכל מקרר החלב".

ניתן להשיג בנקודות המכירה ורשתות המזון.

תנובה תנובה אלטרנטיב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}