י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
ישנו בצדי הדרך

תושב עזה: "האויב מאחורינו והים מולנו, לאן נלך?"

הפלסטינים התלוננו כי חיילים בטנקים הורו לאנשים ללכת לכיוון הכביש המערבי ליד הים. "האויב מאחורינו והים מולנו, לאן נלך?" אמר אחד מהם לרויטרס. "פגזי טנקים וטילים מהמטוסים נופלים על הכבישים והבתים כמו גיהנום מהר געש. אנשים רצים לכל הכיוונים ואף אחד לא יודע לאן ללכת, אמר

תושב עזה: "האויב מאחורינו והים מולנו, לאן נלך?"
הפצצות בעזה צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90

סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי טנקים התקדמו היום (שני) מכיוונים שונים ללב העיר עזה, וישראל הורתה לאזרחים פלסטינים להתפנות משכונות לאחר לילה של הפצצות שלדברי הפלסטינים גרמו לעשרות הרוגים.

תושבים אמרו כי התקיפות האוויריות והמטחים הארטילריים, היו מהקשים ביותר על רצועת עזה בתשעת חודשי לחימה.

תושבי עזה אמרו כי טנקים התקדמו מלפחות שלושה כיוונים והגיעו ללב העיר עזה, עם סיוע כבד מהאוויר והקרקע. אלפי אנשים נאלצו לצאת מבתיהם לחפש מחסה בטוח יותר, חלקם ישנו בצדי הדרך.

"חיילים בטנקים הורו לאנשים לצעוד לכיוון הכביש המערבי ליד הים", אמרו תושבים. "האויב מאחורינו והים מולנו, לאן נלך?" אמר עבד אל-גאני, תושב העיר עזה שלא מסר את שמו המלא.

"פגזי טנקים וטילים מהמטוסים נופלים על הכבישים והבתים כמו גיהנום מהר געש. אנשים רצים לכל הכיוונים ואף אחד לא יודע לאן ללכת", אמר עבד אל-גאני לרויטרס.

בחמאס הגיבו למתקפה הישראלית החדשה בעיר עזה ואמרו "לא תצליחו לשבור אותנו".

"האויב השחצן, שמבצע את הצורות הכי מכוערות של תוקפנות והפרות נגד אזרחים לא חמושים, בגיבוי מוחלט מהממשל האמריקני לא יצליח לשבור את עמנו האיתן ללא קשר לכמה הוא יסלים את פשעיו", נאמר בהצהרה של הארגון.

חמאס עזה מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}