ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
עם אזיקונים

דיווח: שלושה עזתים ששוחררו ממעצר בישראל נמצאו בגבול ללא רוח חיים

קרוב משפחה של אחד מהשלושה שגופותיהם אותרו בגבול בין ישראל לעזה, סיפר לרויטרס: "הידיים שלהם היו עם אזיקונים, אחד מהם היה ללא רגל". לטענתו, צה"ל תקף רגעים לפני שמצא את גופות השלושה, ששוחררו לאחר שנעצרו לתשאול

דיווח: שלושה עזתים ששוחררו ממעצר בישראל נמצאו בגבול ללא רוח חיים
הגדר ההרוסה בעוטף עזה צילום: אריק מרמור, פלאש 90

גופותיהם של שלושה גברים פלסטינים ששוחררו ממעצר בישראל, נמצאו סמוך לגבול עזה. דודו של אחד מהם ועד ראיה נוסף אמרו שהם הותקפו על ידי כוחות צה"ל זמן קצר לאחר שחרורם.

עבד אל-האדי רבאין, דודו של קאמל רבאין, אחד העצורים שגופתו אותרה, סיפר לרויטרס כי יצא אתמול ב-5:00 בבוקר לחפש את אחיינו שלטענתו נעצר בשבת. "מצאתי אותו על הקרקע, יחד עם שני הרוגים. הם היו ללא בגדים, והידיים שלהם היו עם אזיקונים ששם הצבא הישראלי. הגופות היו ליד הגדר, באזור מעבר כרם שלום".

עבד אל-האדי גאבאיין אמר כי אחד הגברים "איבד רגל וגופתו היתה חתוכה" לאחר תקיפה ישראלית שבוצעה זמן קצר לאחר שחרורם.

עבד אל- האדי אמר כי כשניסה למצוא את רגלו המבותרת של האיש "הישראלים החלו לירות עליי, אז הפסקתי". מאוחר יותר נשא את גופות השלושה על משאיתו לבית החולים נאצר בעיר חאן יונס שבדרום עזה.

השלושה, קאמל רבאין, מוחמד עוואד אבו-חג'אזי ורמדאן אבו-חג'אז, היו חלק ממספר פלסטינים שנעצרו לחקירה ביום שבת האחרון. מחמוד אבו-טאהא, שהיה אחד העצורים, סיפר לרויטרס שזמן קצר לאחר ששוחררו נפגעו מאש צה"ל: "אחרי 10 דקות שהיינו שם השליכו פצצה לעבר האנשים שהיו איתי. הפצצה פגעה בשישה או שבעה אנשים שנעצרו איתנו. תודה לאל שאני חי".

ברויטרס דיווחו כי אין אפשרות לאשר באופן עצמאי מה קרה לשלושת הגברים או מה הסיבה למעצרם. דובר צה"ל לא הגיב לבקשת תגובה מרויטרס.

מבצע חרבות ברזל חמאס עזה כרם שלום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}