ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024
חשד לרצח

פיגוע לאומני? איש שב"ס אותר ללא רוח חיים בדירה שהוצתה

איש השב"ס אותר ללא רוח חיים עם סימני אלימות, הדירה שבו שהה עלתה באש | חובשים ופראמדיקים דיווחו על גבר כבן 40 ללא סימני חיים וקבעו את מותו | בשב"כ חוקרים האם מדובר בפיגוע לאומני

פיגוע לאומני? איש שב"ס אותר ללא רוח חיים בדירה שהוצתה
זירת האירוע צילום: דוברות המשטרה

איש שב"ס אותר הבוקר (שני) ללא רוח חיים בדירה בגבעון החדשה שבבנימין. על גופו אותרו סימני אלימות, והדירה שבו שהה עלתה באש. בשב"כ חוקרים האם מדובר בפיגוע לאומני.

הדיווח על המקרה החריג התקבל בשעה 11:17 במוקד מד"א במרחב ירושלים, בעקבות גבר שנמצא מחוסר הכרה בבית במועצה אזורית מטה בנימין. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר כבן 40 ללא סימני חיים וקובעים את מותו. 

המשטרה מסרה תחילה כי היא חוקרת את האירוע כחשד לרצח. "במהלך פעולות חקירה ראשוניות, התחזק חשד כי מדובר באירוע על רקע פלילי, זאת לאחר ונמצאו מספר פגיעות חודרות בגופו", נאמר בהודעתת המשטרה.

גורמי חקירה, מז"פ וגורמים נוספים ביניהם נציב שב"ס רב גונדר קובי יעקובי, הגיעו למקום ובערכת מצב שקיים ממ"ז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית של מחוז ירושלים. כמו כן הורה ממ"ז ירושלים על השלמת פעולות מהירות וסריקות במעגלים קרובים ורחוקים. חקירת המשטרה נמשכת.

חובש רפואת חירום מיחידת האופנועים של מד"א אהרון שטיינמיץ סיפר: "כשהגענו למקום ראינו עשן יוצא מהדירה. כוחות הכיבוי הוציאו אלינו גבר כבן 40 ללא סימני חיים. ביצענו בדיקות רפואיות אבל לצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

נציב בתי הסוהר גונדר קובי יעקובי הגיע לזירה בגבעון החדשה ומקבל עדכון מממפקדי המשטרה במקום. עפ"י המשטרה, בשלב זה כלל כיווני החקירה נבדקים.

שב"ס חקירת משטרה מטה בנימין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}