ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
יותר משמונה חודשים

חברי הכנסת שמעו את זעקת המפונות שמיטלטלות עם משפחותיהן

נערות מפונות מהצפון שכבר 8 חודשים מיטלטלות עם בני משפחותיהן בירושלים מבלי לדעת מתי יוכלו לשוב לבתיהן, סיפרו לברי הכנסת כי זה יוצר השלכות רבות על הנפש

חברי הכנסת שמעו את זעקת המפונות שמיטלטלות עם משפחותיהן
ח"כ יוסי טייב צופה במצגת על הפעילות צילום: באדיבות המצלם

חברי ועדת החינוך של הכנסת היו"ר ח"כ יוסי טייב וח"כ לימור סון הר-מלך, הגיעו לביקור במרכז הראשי של "נעורים", המרכז החינוכי של עמותת החסד "חסדי יוסף" שמפעילה כמה סניפים בערים החרדיות בארץ.

את פניהם קיבלו יו"ר 'נעורים' הרבנית בתיה דייטש, הגב' נחמי ריבלין מנהלת הפרויקטים, הגב' תמר גבאי וצוות ההנהלה. הן הסבירו לחברי הועדה על אודות הפעולות העניפה והחשובה עם נערות מפונות מהצפון שכבר 8 חודשים מיטלטלות עם בני משפחותיהן בירושלים מבלי לדעת מתי יוכלו לשוב לבתיהן מה שיוצר השלכות רבות על הנפש.

טייב והר-מלך שוחחו עם הצוות המסור ועם נערות שפגשו במרכז, במהלך שיח קבוצתי ופרטני והבטיחו לפעול בנושא בועדת החינוך של הכנסת.

יו"ר ועדת החינוך ח"כ יוסי טייב, אמר לאחר הסיור: "התרשמתי מאוד מההשקעה של הצוות החינוכי בתלמידות והרצון שיצליחו ויתקדמו, מדובר בעבודת קודש של הצוות למען בנות ישראל. זה לא מובן מאליו ובמיוחד העובדה שהמפגשים והסיוע הם ללא עלות. זו הצלת נפשות".

הרבנית דייטש: "התוכנית הייחודית של 'נעורים' המופעלת בתיכונים ומיועדת להעצמה וליווי לנערות מבוססת על גישה מקיפה ומקצועית שהוכיחה את עצמה בחיזוק הקשר למוסד החינוכי, לקהילה ולמשפחה. ב'נעורים' מועסקות מטפלות רגשיות ומדריכות מלוות מעולות, בעלות נסיון רב בשטח והכרות יסודית עם תחום הנוער. המטפלות מצוידות במאגרי אהבה בלתי מותנית, בסבלנות ובאמפתיה, בנינוחות ובהקשבה, ביצירתיות רבה, ומעל הכל- הן בונות קשר של אמון ללא סייג שרק בנוכחותו ניתן להתחיל ולהתקדם צעד אחר צעד בבניית קשר מועיל ותומך. במהלך החודשים האחרונים צברנו ניסיון רב בסיוע למפונות מהצפון, שלהן אתגרים חדשים ושונים וברוך ה' אנו רואים הצלחה רבה בפעילות עימן. אני מודה לח"כים המסורים על שהקדישו מזמנם למען בנות ישראל".

יוסי טייב לימור סון הר מלך מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד