ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
תמורה מאוד מיוחדת

"שמחה עצובה": 61 יתומים מתחתנים בחודש תמוז

כמה עצוב שישנם כל כך הרבה יתומים, כמה משמח לשמוע שהם מתחתנים בשעה טובה! • ראש הישיבה הגאון רבי דוד כהן שליט"א, מבקש בכל לשון של בקשה שכל אחד ישתדל לתת לכל הפחות עשרה שקלים לכל יתום, ומתחייב להעניק תמורה מאוד מיוחדת!

"שמחה עצובה": 61 יתומים מתחתנים בחודש תמוז
הגר"ד כהן צילום: קופת העיר

61 יתומים ויתומות מתחתנים במהלך חודש תמוז, לפני ימי בין המצרים, וב'קופת העיר' פועלים במרץ לגייס את הסכומים הנדרשים כדי לסייע לכל אחד ואחת מהיתומים והיתומות הללו במימון הוצאות החתונה. 

מי שהתנדב לעמוד בראש הקרן, ולפעול בכל כוחו כדי לגיסי את הסכומים הנדרשים, זה ראש הישיבה הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א, שהודיע שהכוונתו לעשות כל שביכולתו כדי לאפשר את מתן העזרה והסיוע לחתונות היתומים. 

בפנייה לציבור מבקש ראש הישיבה שליט"א, שכל אחד יעשה מאמץ לתרום לפחות עשרה שקלים לכל יתום, בסך הכל 610 שקלים לכל 61 היתומים גם יחד. 

מדובר ב-61 עולמות שבורים של יתומים של איבדו את אבא או את אמא, ומאז הם מתמודדים עם כאב אינסופי, עם חסר ממשי בשלמות הבית שבו הם גדלים. 

לסיוע דחוף ל-61 חתנים וכלות הקליקו כאן>>>

61 עולמות שנבנים בימים אלו מחדש, עם כניסתם תחת החופה יזכו 61 היתומים והיתומות הללו להקים בתים חדשים, שלמים! בתים שבהם יש גם אב וגם אם, ובעז"ה יהיו גם ילדים בריאים ושלמים, דורות ישרים ומבורכים. 

אבל כדי שהיתומים והיתומות הללו יוכלו להתחתן בכבוד,  הם זקוקים לעזרה, וראש הישיבה מבקש שכל אחד ואחד מאתנו יעזור לו לעמוד במשימה הכבדה שנטל על כתפיו. 

את הבקשה ניסח גם בכתב ובחתימת ידו הטהורה בזו הלשון: "כל התורמים סך 610 שקלים ל-61 יתומים שמתחתנים בתמוז תשפ"ד ועושים נחת רוח בשמים, מידה כנגד מידה יזכו שיהיה להם נחת רוח יהודית מכל צאצאיהם, וסיעתא דשמיא מופלאה בחינוך הילדים".

לא נחה דעתו של ראש הישיבה עד שהודיע שהוא גם יכיר טובה לתורמים, ובראש חודש אב תשפ"ד – יום ההילולא של אהרן הכהן ראש שושלת הכהונה בעם ישראל, יקיים הגר"ד מנין מיוחד של כהנים בראשותו, על גג בית הכנסת 'החורבה' שבירושלים העתיקה, מול קודש הקדשים. 

במניין זה יעלו כל עשרת הכהנים ובראשם ראש הישיבה שליט"א אל הדוכן כדי לשאת כפיהם ולברך את עמו ישראל באהבה, והבטיח שכל מי שיתרום 610 שקלים – עשרה שקלים לכל יתום, יזכה שהברכה הגדולה ובכללה זכות הצדקה, זכות המקום הקדוש וזכות הזמן הגדול, יעמדו לו להתברך מפי עליון בכל הברכות האמורות בתורה. 

לסיוע דחוף ל-61 חתנים וכלות הקליקו כאן>>>
 

הגר"ד כהן קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד