ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
זה אמיתי

בעיצוב של יאכטה: מכונית היוקרה המטורפת של מרצדס

מרצדס הציגה מאיבאך מיוחדת בהשראת יאכטה שנקראת "ספינקס" – שהעיצוב שלה מבוסס על זה של יאכטה משנת 1939 שנקראה "יפיפיית הלילה"

בעיצוב של יאכטה: מכונית היוקרה המטורפת של מרצדס
גרסת מאייבאך יוקרתית במיוחד שהיא מחווה ליאכטה קלאסית משנות ה-30'. הרכב זמין לרכישה רק אם כבר יש לך יאכטה צילום: מרצדס

מה קונה מי שכבר יש לו גם מרצדס בחניה וגם יאכטה במארינה? עוד מרצדס כמובן, אבל לא סתם מרצדס, מרצדס מאיבאך, הדגם היוקרתי ביותר של המותג הגרמני. אבל אם אתם חושבים ש"סתם" מאיבאך שעולה מיליונים תתאים למי שיש לו יאכטה, אז אתם טועים טעות חמורה.

מרצדס הציגה מאיבאך מיוחדת בהשראת יאכטה שנקראת "ספינקס" – שהעיצוב שלה מבוסס על זה של יאכטה משנת 1939 שנקראה "יפיפיית הלילה". את יפיפיית הלילה בנתה חברה גרמנית ששמה אבקינג אנד רסמוסן מהמבורג והיא השתרעה על אורך של 21.48 מטרים. אותה ספינה יפיפייה שופצה לאחרונה על ידי חברה שמתמחה בשיחזור שנקראת "רוב אנד ברקינג קלאסיקס" והשיחזור הזה נתן למרצדס רעיון: לבנות מאיבאך בהשראת הספינה הזאת.

מרצדסגרסת מאייבאך יוקרתית במיוחד שהיא מחווה ליאכטה קלאסית משנות ה-30'. הרכב זמין לרכישה רק אם כבר יש לך יאכטהצילום: מרצדס

מה זה אומר לשחזר מרצדס בהשראת ספינה? הנה: תא הנוסעים מדופן בעור בגוון "לבן קריסטל" עם תפירה בדוגמת יהלומים – התואמת את סגנון התפירה של מפרש היאכטה. מה שאינו מכוסה עור מכוסה בעץ אלון שעובד בעבודת יד, כמו של היאכטה. ויש כמובן גם הרבה תוספות שכנראה שאין ביאכטה בת עשרות שנים, כמו למשל מערכת שמע ארבע מימדית, פתיחת דלתות חשמלית מלאה, מקרר מובנה, שני ארונות שמפניה וגביעי שמפניה מיוחדים, שיהיה מה לשתות. ויש עוד הרבה תוספות, אבל אנחנו התעייפנו מכל התיאורים, אז פשוט תסתכלו בתמונות ותבינו מה זה מכונית שהיא גם וגם: גם מכונית מנהלים וגם ספינה על הכביש.

 

 

מרצדס גרמניה יאכטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד