ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
שיגרה טילי שיוט

הרוסים טוענים: סיכלנו חטיפת מטוס קרב, לטייס הובטחו 3 מיליון דולר

הרוסים טוענים כי סיכלו ניסיון של אוקראינה להשתלט על מטוס מפציץ אסטרטגי מסוג טופולב TU-22M3. אוקראינה דיווחה כי כוחותיה יירטו שלושה מתוך שישה טילי שיוט שהרוסים שיגרו במהלך הלילה

הרוסים טוענים: סיכלנו חטיפת מטוס קרב, לטייס הובטחו 3 מיליון דולר
אילוסטרציה צילום: דובר צה"ל

בתקשורת הרוסית דווח כי רוסיה סיכלה ניסיון של אוקראינה להשתלט על מטוס מפציץ מסוג טופולב TU-22M3. סוכנות הידיעות הרוסית 'טאס' דיווחה כי שירות הביטחון הפדרלי הרוסי "עצר ניסיון של האוקראינים לשחד טייס רוסי בסכום כספי גבוה ומתן אזרחות איטלקית".

לטענת הרוסים, לטייס הרוסי הובטחו 3 מיליון דולר על חטיפת המטוס, כתוצאה מכך בוצעה תקיפה רוסית בשדה התעופה של הכוחות המזוינים של אוקראינה.

על פי הדיווח, נוצר קשר עם הטייס באמצעות הטלגרם. "הם ביקשו ממני להצית מטוסים, התחילו מיד באיומים על קרובי המשפחה שלי", אמר הטייס. "הם גם ביקשו ממנו מידע על המטוס: מצב טכני, לוחות זמנים, הלכתי לפיקוד וסיפרתי הכל", ציין הטייס.

לדבריו, האיש שפנה אליו לא הסתיר את העובדה שהוא מהכוחות המיוחדים של אוקראינה והציג את עצמו כפאבלו.

המפציץ Tu-22M3 נושא טילים על-קוליים לטווח ארוך. הוא נועד להשמיד מטרות ימיות וקרקעיות באמצעות טילים מונחים ופצצות אוויריות.

על רקע הדברים הללו, אוקראינה דיווחה הלילה כי כוחותיה יירטו שלושה מתוך שישה טילי שיוט שהרוסים שיגרו במהלך הלילה לעבר הערים צ'רקאסי וז'יטומיר.

מטוס קרב מלחמת רוסיה אוקראינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד