ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
אנשי הקמפיין "סייעו"

התפטרה המגישה שראיינה את ביידן בשאלות שנבחרו מראש

מגישה בכירה בתחנת רדיו אמריקאית, שראיינה את הנשיא ביידן בסוף השבוע, התפטרה לאחר שהודתה שאנשי הקמפיין של הנשיא נתנו לה שאלות שנבחרו מראש. "השאלות נשלחו אלי לאישור. אישרתי אותן", אמרה

התפטרה המגישה שראיינה את ביידן בשאלות שנבחרו מראש
הנשיא ביידן צילום: הבית הלבן

המגישה אנדריאה לופול-סנדרס, התפטרה מרדיו WURD בארה"ב, לאחר שהודתה שהראיון שלה עם הנשיא ג'ו ביידן כלל שאלות שנבחרו מראש על ידי צוות הקמפיין של הנשיא, כך מסרה תחנת הרדיו לרשת CNN. 

"הראיון כלל שאלות שנקבעו מראש על ידי הבית הלבן, מה שמפר את הנהלים שלנו להישאר כלי תקשורת עצמאי למאזינים שלנו", הודיעה שרה לומקס, נשיאת ומנכ"לית התחנה בפילדלפיה, בהצהרה באתר שלה. "כתוצאה מכך, המגישה אנדריאה לופול-סנדרס, הסכימה בצורה הדדית להיפרד במיידי".

תחנת WURD היא תחנת הרדיו היחידה של פנסילבניה בבעלות אפרו אמריקאים. לומקס אמרה כי התחנה מתגאה בהיותה קול עצמאי ואמין עבור הקהל העיקרי שלה של תושבי פילדלפיה אפרו אמריקנים, וכי השימוש בשאלות שסופקו מבעוד מועד "מסכן את האמון הזה ואינו נוהג שהרדיו עוסק בו או תומך בו כעניין של נוהג או מדיניות רשמית".

לופול-סנדרס, שהנחתה את תכנית "המקור", שוחחה עם ביידן בשבוע שעבר ושאלה אותו ארבע שאלות. בראיון בשבת עם ויקטור בלקוול מ-CNN, היא אמרה שהשאלות הללו היו חלק משמונה שהומלצו לה על ידי עוזריו של ביידן לקראת הראיון. "השאלות נשלחו אלי לאישור. אישרתי אותן", אמרה.

כזכור כפי שדיווחנו כשנשאלה אם הבית הלבן הוא ששלח לה את השאלות מראש, אמרה שכן. לורן היט, דוברת קמפיין ביידן, אמרה ששולחי השאלות היו עוזרי הקמפיין ולא פקידי הבית הלבן. היא אמרה שזה "לא נדיר" שהקמפיין חולק נושאים מועדפים, אך הוסיפה כי פקידי הקמפיין "לא מתנים ראיונות בקבלת השאלות הללו" על ידי המראיין.

הבית הלבן בחירות בארה"ב הנשיא ביידן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד