י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
סייע בהתקנת רחפנים

ארה"ב: "מסייעים לאזרח שנפצע בגליל המערבי"

מחלקת המדינה של ארצות הברית התייחסה לפציעתו של אזרח אמריקני מירי נ"ט ומסרה כי "אנו מזכירים לאזרחי ארה"ב את הצורך המתמשך בזהירות והגברת המודעות לביטחון אישי"

ארה"ב: "מסייעים לאזרח שנפצע בגליל המערבי"
השריפות בצפון צילום: ארבל זיו לוי רשות הטבע והגנים

מחלקת המדינה של ארצות הברית התייחסה לפציעתו של אזרח אמריקני מפגיעת טיל נ"ט, ומסרה ל"ווינט": "השגרירות בירושלים מעניקה סיוע לאזרח ולמשפחתו". 

"אנו מזכירים לאזרחי ארה"ב את הצורך המתמשך בזהירות והגברת המודעות לביטחון אישי בישראל ובגדה המערבית, היות ואירועים ביטחוניים מתרחשים לעתים קרובות ללא אזהרה", נמסר. 

במחלקת המדינה הדגישו: "הסביבה הביטחונית נותרה מורכבת ועלולה להשתנות במהירות בהתאם למצב הפוליטי ולאירועים האחרונים. אנא פעלו בהתאם להוראות האבטחה האחרונות שפורסמו על ידי השגרירות".

אתמול דווח כי האזרח האמריקני שנפצע באורח קשה מירי נ"ט הוא עובד של חברה אזרחית אמריקנית, שמכרה או תרמה רחפנים לחיילי מילואים בגבול לבנון.

האזרח האמריקני הגיע לפי הדיווח למקום כדי להנחות את חיילי המילואים באשר לאופן השימוש ברחפנים. ככל הנראה הוא הגיע לאזור ללא אישור. הפצוע האמריקני הוכנס לחדר ההלם בבית החולים בנהריה לאחר פינויו, שם נאלצו הצוותים הרפואיים להרדימו ולהנשימו.

מחלקת המדינה ארה"ב טיל נ"ט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}