ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
הלחץ גובר

קריאות מפורשות לביידן לפרוש מהמירוץ לקדנציה נוספת

דמוקרטים בכירים נוספים קוראים לנשיא ביידן להתפטר מהמירוץ בבחירות שיתקיימו בנובמבר הקרוב. בכירים דמוקרטים הביעו דאגה לגבי סיכוייו של הנשיא לנצח את טראמפ. בשיחות שמנהלים דמוקרטים בכירים, עולה החשש שביידן יפסיד

קריאות מפורשות לביידן לפרוש מהמירוץ לקדנציה נוספת
נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צילום: דוברות הבית הלבן

מספר בכירים דמוקרטים בבית הנבחרים קראו לנשיא ג'ו ביידן לוותר על נסיונו לנצח את דונלד טראמפ בבחירות הקרובות שייתקיימו בנובמבר הקרוב. 'פוליטיקו' דיווח כי הדברים נאמרו במהלך שיחה פרטית שכינס מנהיג המיעוט האקים ג'פריס ביום ראשון אחר הצהריים, כך לפי מספר אנשים שהשתתפו בפגישה.

בין אלה שקראו בתוקף לביידן לפרוש במהלך השיחה שנמשכה כמעט שעתיים היו ג'רי נדלר, אדם סמית' מארק טקאנו וג'ו מורל. חברי קונגרס נוספים בשיחה הביעו דאגה לגבי מצבו של הנשיא ביידן, כך דיווח 'פוליטיקו'. רבים אחרים הביעו חששות לגבי סיכוייו בפרטיות.

חבר הקונגרס ג'פריס לא הגיב יותר מדי בפומבי על עתידו של ביידן מאז העימות עם טראמפ, אבל פרסם באופן פסוק מהתנ"ך בפלטפורמת המדיה החברתית X "כִּי עִמְּךָ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ בְּכֹל אֲשֶׁר תֵּלֵךְ" מספר יהושע.

רשת CNN דיווחה, כי מספר המחוקקים שאמרו במפורש שביידן לא צריך להיות המועמד המפלגה הדמוקרטית, היה גדול יותר מהמספר שתמכו בו להישאר במירוץ.

הנשיא ביידן בחירות בארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד