י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
שוב זה קורה

'הרב הראשי של עזה' הפיל בפח חברת קונגרס אנטישמית

החשבון המזויף של "הרב הראשי של עזה" הפיל בפח אנטישמית בכירה, והוכיח שוב שפוליטיקאים אנטי-ישראלים הם בורים בנושא הסכסוך הישראלי פלסטיני

'הרב הראשי של עזה' הפיל בפח חברת קונגרס אנטישמית
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה צילום: דובר צה"ל

החשבון המזויף של "הרב הראשי של עזה" הפיל בפח עוד פוליטיקאי אנטישמי. "הרב" הוכיח שוב שפוליטיקאים אנטי-ישראלים הם חסרי ידע לגבי הסכסוך הישראלי פלסטיני שהם יאמינו לאבסורד שרב יכול לשרוד בעזה.

חברת הקונגרס האנטישמית הפרו-פלסטינית קורי בוש, תיכננה מסע גיוס כספים עם "הרב לינדה גולדשטיין".

ה'ניו יורק פוסט' מדווח, כי החשבון X מופעל על ידי יהודי אורתודוקסי, שהפיל בפח בעבר את ג'מאל באומן, חבר הקונגרס אנטישמי לשעבר. הפעם הגיע "הרב" לצוות של בוש ב-23 ביוני עם רעיון מעניין.

"אני עובר בערים שונות מאז שהקהילה שלי נעקרה מעזה לאחר פלישת ישראל ב-7 באוקטובר", כתב "הרב" גולדשטיין באימייל לרוניקה מודי, מנהלת הכספים והתקשורת של קורי בוש האנטישמית.

הוא הוסיף: "כמו כן - האם [בוש] היא תיסע לגבול עזה לצורך גיוס התרומות? השילוב יכולה להיות מדהים".

מודי הגיבה ב-27 ביוני וכתבה: "קורי מעוניינת לארח בעזה וזה משהו שהיא ניסתה לתכנן. למרבה הצער, עדיין לא הצלחנו להביא להזדמנות כזו".

"הנושא הוא עזה?" שאלה מודי.

"הרב" גולדשטיין הציע שהנושא של גיוס התרומות עשוי להיות "המוסר" של האינתיפאדה. "הנושאים בנויים סביב מציאת פתרון סופי לבעיית הציונות", הוסיף גולדשטיין, ללא תגובה ממשרדה של בוש.

"קורי בוש היא הדוגמה המושלמת לאנטישמית חסרת מושג לחלוטין על איך הסכסוך הישראלי-פלסטיני עובד, אבל להוטה להשמיע את קולה כי זה נותן לה אפשרות לשנוא יהודים פומבית", אמר האיש מאחורי החשבון לעיתון, האיש הוא עורך דין פרו-ישראלי בשם מיכאל, שסירב למסור את שם משפחתו.

בדומה לבאומן, בוש פרו-פלסטינית, והסקרים מצביעים על כך שהיא עומדת לקראת הפסד בהתמודדות ב-6 באוגוסט נגד התובע של סנט לואיס ווסלי בל.

ב-2021 המועמדת לקונגרס, אימני אוקלי, פעילה אנטי ישראלית, חשבה שהיא מארגנת התרמה עם "הרב לינדה גולדשטיין", "היועץ בנושאי יהודים של מנהיג הטרור של חמאס איסמעיל הנייה". אוקלי הוטעתה למרות האבסורד המוחלט של הציוצים של "הרב גולדשטיין" שהורו למחבלים לוודא התרחקות חברתית במנהרות טרור בשל הקורונה, והכריז על אישור חמאס לבניית "גטו יהודי" בעזה.

יוצר חשבון הפארודיה, מיכאל, (שסירב לחשוף את שמו המלא בשל חשש לנקמה) אמר ל'ניו יורק פוסט' ב-2021 כי פתח את החשבון כדי ללעוג ליהודים אנטי-ציוניים מהשמאל הקיצוני. "אני צוחק על חמשת האחוזים מהיהודים ששונאים את ישראל", אמר. "יצרתי את האישיות הזו שמראה עד כמה האנשים האלה מצומצמים ואבסורדים".

עוד אמר, "יהודים לא יכולים לחיות בעזה. אז העובדה שאנשים חושבים שיש "רבנות ראשית בעזה", רק מראה כמה אנשים חסרי השכלה לגבי הסכסוך", אמר.

עזה אנטישמיות מלחמת חרבות ברזל ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}