ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
בפסגת המנהיגים

ישראל: חייבים להתייצב במלוא העוצמה והנחישות נגד איראן

שר החוץ ישראל כ"ץ ימריא הלילה לפסגת המנהיגים ושרי החוץ של נאט"ו בוושינגטון: "אני יוצא הלילה לוושינגטון לייצג את מדינת ישראל עם מטרה אחת ברורה: להתריע בפני עשרות מנהיגים ושרי חוץ שחייבים להתייצב עכשיו במלוא העוצמה והנחישות נגד איראן"

ישראל: חייבים להתייצב במלוא העוצמה והנחישות נגד איראן
שר החוץ האמריקאי אנתוני בלינקן עם ישראל כץ צילום: לשכת השר

שר החוץ ישראל כ"ץ ימריא הלילה לוושינגטון, שם ישתתף, בהזמנת נשיא ארה"ב ביידן ומזכיר המדינה בלינקן, בפסגת המנהיגים ושרי החוץ של נאט"ו לציון 75 שנה לברית ההגנה.

שר החוץ כ"ץ ייצג את ישראל וישתתף באירועים שיארחו נשיא ארה"ב ביידן ומזכיר המדינה בלינקן וייפגש עם שרי חוץ מובילים באירופה.

במהלך ביקורו ידגיש שר החוץ כ"ץ לעמיתיו כי המשטר האיראני הוא אויב משותף של ישראל ושל נאט"ו, וכי דווקא עכשיו אחרי שהעם האיראני הביע בבחירות האחרונות את רצונו בשינוי, יש להגביר בדחיפות את הסנקציות המדיניות והכלכליות על איראן, ולהכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור.

השר כ"ץ לקראת הנסיעה צילום: משרד החוץ

שר החוץ ישראל כ"ץ: "אני יוצא הלילה לוושינגטון לייצג את מדינת ישראל עם מטרה אחת ברורה: להתריע בפני עשרות מנהיגים ושרי חוץ שחייבים להתייצב עכשיו במלוא העוצמה והנחישות נגד איראן. הכטב"מים והטילים האיראנים שפוגעים באוקראינה ומאיימים על אירופה הם אותם כטב"מים וטילים איראנים שניסו לפגוע בישראל ב-14 באפריל. יש לנו אויב משותף והוא המשטר האיראני".

עוד אמר: "העם האיראני העביר מסר ברור של דרישה לשינוי והתנגדות למשטר האייתוללות דרך הבחירות - ודווקא כעת העולם המערבי צריך להטיל סנקציות חמורות על איראן, להגביר את הלחץ על המשטר האיראני, לדרוש את ביטול תוכנית הגרעין, להפסיק את התמיכה בארגוני הטרור ולקרוא למשמרות המהפכה בשמם האמיתי - ארגון הטרור הגדול בעולם".
 

ישראל כ"ץ איראן ארצות הברית נאט"ו מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד