ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024
מחוץ לרשימת החטופים

הישראלי שנעדר בעזה: "חוששים שנחטף או נהרג"

מחמוד ביארי מיפו נכנס לרצועה באישור המדינה כדי לבקר את משפחתו, אך מאז נעדר. משפחתו: "חוששים שהוא נחטף או נהרג". בצה"ל אישרו: "הנושא מוכר ומטופל"

הישראלי שנעדר בעזה: "חוששים שנחטף או נהרג"
כוחות צה"ל בעזה צילום: דובר צה"ל

מחמוד ביארי, אזרח ישראלי תושב יפו ואב ל-5 ילדים, נכנס בטרם פרצה המלחמה לרצועת עזה כדי לבקר את משפחתו - באישור המדינה. לאחר פרוץ המלחמה הוא לא הורשה לחזור למדינה בשל המצב - ומאז נותק עימו הקשר - כך דווח ב'חדשות 12'. 

משפחתו סיפרה שהבניין שבו שהה בח'אן יונס הופגז בדצמבר. למרות כל זאת, ביארי לא נחשב בישראל לנעדר או חטוף. בצה"ל אישרו את הפרטים ואמרו כי הנושא מוכר ומטופל. 

סעיד בנו, סיפר: "אבא שלי הלך לבקר את משפחתו הקרובה בעזה באישור המדינה לפני 7 באוקטובר. הוא רצה לחזור הביתה לישראל, אבל בגלל המלחמה זה לא התאפשר".

בהתייחסו לבניין שהופצץ בחאן יונס אמר: "בנס הוא לא היה בבניין. למחרת הבניין שוב הופגז ואיבדנו עם אבי כל תקשורת. עד היום לא הצלחנו ליצור איתו קשר. אנחנו לא יודעים אם הוא היה בבניין או מחוצה לו. גורמי הביטחון מטפלים בעניין אבל לצערנו אין כל חדש עד היום. הם אומרים שהם מחויבים להחזירו אבל עד כה אין כל חדש בנושא, אבי לא נמצא ברשימת החטופים והנעדרים למרות שהוא ישראלי ונמצא בעזה".

מחמוד סיכם: "אנחנו חוששים שהוא נחטף או נהרג או שאולי הוא בחיים אבל איבד את השפיות שם. אנחנו מבקשים שהמדינה תיקח גם את אבי בחשבון במספר החטופים והנעדרים בעזה. הוא נמצא שם".

רצועת עזה חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד