י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024
נפל ברפיח

הריאיון האחרון של רס"ן ג'לאא: "החשיבות של מה שאנחנו עושים - מנצחת הכול"

בריאיון שקיים בחודש מרץ האחרון, אמר ג'לאא אברהים שנפל ברפיח כי "אנחנו צריכים לוודא שהחמאס לא קיים אחרי זה, ונשארים בפנים עד שנסיים את העבודה"

הריאיון האחרון של רס"ן ג'לאא: "החשיבות של מה שאנחנו עושים - מנצחת הכול"
רס"ן ג'לאא אבראהים ז"ל צילום: אתר צה"ל

היום (ראשון) הותר לפרסום  כי רס"ן ג׳לאא אבראהים, בן 25 מסאג׳ור, מפקד פלוגה בגדוד ההנדסה 601, עוצבת עקבות הברזל (401), נפל בקרב ברפיח. 

בחודש מרץ האחרון העניק ג׳לאא ריאיון אחרון לעיתונאית איילה חסון ב"כאן 11". במהלך הריאיון אמר: "אנחנו עושים דיי הרבה, ומה שאנחנו עושים הוא משמעותי". 

עוד הוסיף בריאיון: "בסוף אנחנו רוצים להשמיד את חמאס, לא נכנסנו לעזה כדי ללמד אותו לקח. אנחנו צריכים לוודא שהוא לא קיים אחרי זה, ונשארים בפנים עד שנסיים את העבודה. אנחנו רחוקים מלסיים".

ג'לאא הוסיף: "יש למלחמה מחירים כבדים אבל החשיבות של מה שאנחנו עושים בפנים מנצחת הכל. קשה בפנים (עזה), אבל הרוח של הלוחמים יותר חזקה".

לאחר ההודעה היום על מותו ראש העדה הדרוזית, השייח' מופק טריף, ספד: "סרן ג'לאא, ממיטב הבנים והמפקדים, מוביל בחיים ומוביל בקרב, עד נפילתו. העדה ממשיכה לשלם מחיר כבד מאוד במלחמה, הלב פשוט נקרע לגזרים. לבי עם משפחת אבראהים ברגעים הקשים. משפחה לתפארת, גאוות העדה והמדינה, כל בניה נושאים בנטל הכבד, והיום משלמת את המחיר היקר מכל".

ג׳לאא אבראהים חמאס רפיח מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}